Kineska šestotka? Zvuči kao (loš) san, ali ipak je java. Dosad nezamisliv kineski iskorak u srednju klasu postao je sušta realnost, pa tko je spreman izdvojiti protuvrijednost od 5500 eura za ovaj naked, imat će za to priliku
Tvrtka Generic i nije potpuni anonimac na našem tržištu, ponajprije zahvaljujući njihovim skuterima i mopedima, koji se, ruku na srce, i nisu nešto proslavili. Međutim, njihove aspiracije prema velikim motociklima sve su jače, a prvi (u nizu) zove se GRS 600. Zvuči poznato? Da, svi dobro znamo tko nosi oznaku GSR 600, kako izgleda i čiju značku ponosno ističe. Ne možemo se oteti dojmu da je Generic predstavio svoju „viziju“ Suzukijevog nakeda, pokretanog rednim četverocilindarskim motorom od 600 ccm. Inače, radi se o proizvodu tvrtke Benelli, koja se već dulje vrijeme nalazi u kineskom vlasništvu, a prema priloženom, to je pogonska jedinica preuzeta s propalog projekta benelli quatro, premijerno prikazanog na sajmu EICMA Milano 2010., koji otad nije ugledao svjetlo dana.
Kineski GRS raspolaže sa skromnih 60 KS, ima mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa te spremnik goriva od 21 litru, što su brojke koje ga potencijalno čine dobrim i ekonomičnim odabirom za svakodnevicu ili kraće izlete. Istini za volju, kao cjelina uopće ne izgleda tako neozbiljno - jedan detalj koji to potvrđuje su prednje kočnice radijalnog prihvata, ali je pitanje kako se ponašaju u praksi. GRS iznad konkurencije iskače ponajprije cijenom od 5500 eura, što ga čini dvostruko povoljnijim od etabliranih japanskih i europskih nakeda srednje klase. Dovoljan razlog za kupnju?