Zvijezde štanda Crvenih iz Bologne su dva noviteta pogonjena novim V2 s cilindrima pod kutom od 90 stupnjeva – Panigale V2 i Streetfighter V2
Ducatijev štand na EICMA-i je oduvijek bio veliki mamac za publiku, a tako je bilo i ove godine. Netom prije sajma održana je prva vožnja revidirane
koji je limitiran u seriji od 500 jedinica. Ujedno, vidjeli smo i novu izvedbu
Ipak, zvijezde štanda Crvenih iz Bologne su dva noviteta pogonjena novim V2 motorom s cilindrima pod kutom od 90 stupnjeva –
Panigale V2 i Streetfighter V2. Treba napomenuti da je riječ o potpuno novoj konstrukciji V2-motora obujma 890 ccm koji na vagi pokazuje tek 54,5 kg (lakši od Superquadra 955 za 5,9 kg). Nema više desmodromike (kontrola ventila svakih 30.000 km), no zato ima varijabilnog upravljanja usisnim ventilima što donosi evidentne prednosti u razvoju snage.
Nova je pogonska jedinica naravno usklađena na normu Euro 5+ te razvija
120 KS i 93,3 Nm (pri 8250 o/min). Tvrdokorni zagovornici performansi u ovome trenutku sigurno 'njurgaju' jer je prethodnik Superquadro imao više 'vitamina'. No, ako Panigalea V2 stavite uz bok konkurenciji poput Yamahe R9 (119 KS) ili KTM-a RC 990 R-a (128 KS), shvatit ćete da je riječ o postavci koju trenutno diktira trend. Riječ je sve odreda o sportskim motociklima koji akcent stavljaju na cestovnu uporabu, što znači da upotrebljiv potisak mora prije svega biti raspoloživ u nižim i srednjim režimima radnog područja.
S promjerom i hodom od 96 x 61,5 mm, novi V2 motor jedva da ima dulji hod od svog prethodnika (100 x 60,8 mm). Međutim, u rasponu od 3000 do 11.000 o/min, krivulja mjerenja gotovo uvijek pokazuje preko 60 Nm, za što je zaslužna već spomenuta varijabilna kontrola ventila (IVT).
Suha masa Ducatija Panigalea V2 je svega 177 kg. Usporedbe radi, prethodnik je bez goriva imao masu od - 193 kg. Isto tako, Panigale V2 je od izvedbe V4 preuzeo konstrukciju stražnje vilice te novi aluminijski stražnji dio okvira koji zamjenjuje dosadašnju cjevastu čeličnu strukturu.
Streetfighter V2, koji koristi istovjetnu tehničku platformu kao i Panigale V2, na vagi pokazuje 176 kg. Tradicionalno, Ducati oba modela nudi i u izvedbi S uz specifičnosti poput Öhlinsova ovjesa (umjesto Marzocchi vilice i KYB amortizera) te mono sjedala. Brembov kočioni sustav s čeljustima M50 dolazi i na baznoj izvedbi kao i S-u. Paket elektronskih pomagala je izdašan, kako za Panigale V2 tako i za Streetfighter V2: šestosoni IMU, četiri moda vožnje, ABS za zavoje i TC, novi petinčni TFT zaslon, podesivo kočenje motorom, wheelie-control, quickshifter/blipper. Sve odreda je serijska oprema.
Uvoznik Ducatija za Hrvatsku već je formirao i cijene za ova dva noviteta.
Streetfighter V2 započinje na 17.490 eura dok je S-izvedba skuplja za 2500 eura (19.990 eura).
Panigale V2 pak započinje na 18.990 eura, dok model S košta 20.990 eura. Ukoliko ova dva noviteta naručite do kraja studenog, isporuku možete očekivati u ožujku (Panigale V2), tj. u travnju (Streetfighter V2).