Članak | Kawasaki ZX-6R 636 2013.
Povratak oznake 636 ne donosi tek simboličnih 37 kubika više, već drukčiji karakter motora, bolju iskoristivost u nižim režimima i svu silu elektroničkih anđela čuvara ravnoteže
Tehnološki najnaprednija šestotka koju je Kawasaki ikad proizveo, novi ZX-6R, trebao bi privući neke nove profile kupaca. Ponajprije mislimo na vozače koji ne pristaju na kompromise kada je riječ sport u pitanju, dok istodobno žele ugodniji i iskoristiviji motocikl za svakodnevnu gradsku vožnju. Od tih su postavki Kawasakijevi inženjeri i krenuli, a prvi je korak bilo povećanje hoda klipova, sa 42,5 na 45,1 mm, uz neizmijenjene vrijednosti provrta. To je rezultiralo snažnijim potiskom u svim režimima, a osobito u niskim i srednjim. Dakle, ondje gdje je najpotrebnije kada se vozite gradom. Naravno, promjene su bile sveobuhvatne, pa su kroz reviziju prošli i usisni kanali, bregasta osovina, klipovi…
Sljedeća značajna novost je klizna spojka s trkaćim pedigreom, a pri njenom korištenju u gradskom ritmu stani-kreni cijenit će se mekoća i lakoća privlačenja poluge. Istovremeno, pri naglim izmjenama stupnjeva prijenosa naniže, sprečava blokiranje stražnjeg kotača.
Okvir motocikla gotovo je neizmijenjen, ali oštriji kut nove prednje vilice SFF-BP (separate function fork - big piston) pridonosi boljoj okretnosti. Naime, radi se o sustavu koji kombinira najbolje od najnovije tehnologije, uz jednostavnije podešavanje - više ne morate usklađivati postavke na oba štapa vilice.
Radijalno smještene, monoblock kočne čeljusti potpisuje Nissin, a grizu diskove promjera povećanog na 310 mm. Uz to, vozačka je ergonomija ostala neizmijenjenom, a ukupnoj sigurnosti pridonosi ugrađena sva elektronika s Kawasakijevih polica - tu je kontrola trakcije KTRC kao na ZZR-u, zatim dva moda isporuke snage (full power ili low power) te napredni ABS, odnosno KIBS, i to posebno osmišljen za supersportske modele.
Na popisu dodatne opreme posebno se ističe podesivi Ohlinsov amortizer upravljača, koji vozaču omogućuje da situaciju u oštroj vožnji na stazi zadrži „u svojim rukama“.
TEHNIČKI PODACI
Motor redni četverocilindarski
Obujam 636 ccm
Snaga 131 KS pri 13.500/min
Okretni moment 71 Nm pri 11.500/min
Okvir aluminijski
Kočnice sprijeda diskovi 310 mm, straga disk 220 mm
Masa i dimenzije 192 kg suh, visina sjedala 830 mm
Zajednica | Komentari