Članak | ATH Moto Šibenik & Moto Bean: Dalmacija dostojno ugostila KTM-grupu
Južna magistrala 17 u Šibeniku odnedavno je postala impresivni prodajno-servisni centar motocikala marke KTM, Husqvarna, GasGas i CF Moto. Uz to, bogat je izbor ATV-a, kao i moto opreme
Pravim je znalcima 'Moto Bean' dobro poznat. Moto salon i servis iz Brodarice, nedaleko Šibenika, mnogi pamte kao aktivne sudionike moto sport natjecanja u Hrvata (prvenstvo u brzinskom motociklizmu, supermotu i enduru), a neki su kod njih redovno kupovali i održavali motocikle i skutere marke Aprilia i KTM. No, Moto Bean se ovog proljeća iz Brodarice preselio na novu adresu – Južna magistrala 17 u Šibeniku. Reprezentativni prostor veličine je 500 m2, uređen je po korporativnim standardima a uključuje prodajni salon i servis. U njemu možete razgledati motocikle marke KTM, Husqvarna, GasGas i CF Moto. Potonja marka uključuje i ponudu ATV-a, tu je i moto oprema raznih brendova, tako da je izložbeni prostor prilično gusto popunjen. Uz to, uskoro bi mogla stići i MV Agusta.
Dugogodišnji poslovni partner Motorevije i vlasnik Moto Beana - Zlatko Spahija - proveo nas je kroz novi prostor, a prilikom našeg posjeta nije skidao osmijeh s lica. "Ovo je potpuno nova priča. Novi uvoznik KTM-grupe za Hrvatsku, novoosnovana tvrtka ATH Moto Sport, je podružnica velike rumunjske tvrtke 'Authentic Spirit'. Riječ je tvrtki koja vrlo uspješno zastupa marku CF Moto u Rumunjskoj, Mađarskoj, Sloveniji, Bugarskoj i Ukrajini te KTM u Rumunjskoj i Moldaviji. U Hrvatskoj su pak zaduženi za kompletan 'paket' KTM-grupe, u koji bi se u skorašnje vrijeme trebala uključiti i MV Agusta." – otkriva nam Spahija.
Pojednostavljeno, ATH Moto Sport i Moto Bean su ušli u neku vrstu 'združenog projekta'. Naravno, zanimalo nas je kako je došlo do ove velike promjene - "Ušli smo u izravnu suradnju s novim uvoznikom ATH Moto Sport koji je tražio kvalitetne partnere za nastavak suradnje i širenje posla. Suradnja je ostvarena kroz prodaju vozila i rezervnih dijelova, originalne i aftermarket opreme a Moto Bean osigurava servisnu podršku za sve brendove, ali i za brojne druge marke motocikala." - ponosno će Spahija.
No, Šibenik je tek prvi u nizu projekata koji je zamislio ATH Moto Sport. Naime, slične prodajne centre u skorašnje vrijeme planiraju otvoriti u Osijeku i Zagrebu, te vrlo vjerojatno u još nekim većim gradovima. Naravno, kada je u pitanju novi uvoznik bilo koje marke vozila, odmah se postavlja pitanje – kako će to utjecati na domaće kupce, opskrbu rezervnih dijelova i kvalitetu usluge? Spahija ima sve odgovore - "Iza KTM-grupe u Hrvatskoj stoji ozbiljan kapital i ozbiljna tvrtka. Pristup kupcima i kvaliteta usluge će se u potpunosti mijenjati, naravno nabolje. Vidite i sami koliki je broj vozila izložen u salonu, to do sada nigdje niste imali prilike vidjeti kada je KTM-grupa u pitanju.
Nadalje, već smo spomenuli otvaranje novih prodajnih mjesta i servisa čime će Hrvatska biti jako dobro pokrivena. Isporuka rezervnih dijelova se nakon koronakrize stabilizirala, potrošni materijal i velik broj dijelova već imamo na stanju, dok se na specifične dijelove koji se naručuju čeka oko 15 dana. Motori kod nas stižu direktno iz Austrije, tako da niti tu nema problema. Kada se otvori centar u Zagrebu, tada će tamo biti centralno skladište za Hrvatsku, kako za motocikle tako i za rezervne dijelove, što bi još trebalo ubrzati cijeli proces.
Također, aktivno se radi na podizanju usluge produljenog jamstva, značajno se povećava broj testnih vozila za kupce, organizirat ćemo promo vožnje i predstavljanje novih modela. Uz to, uveli smo prodajne akcije 'black friday' i 'white friday' s vrlo ozbiljnim popustima, a koje su imale prilično dobar odaziv prošle godine. Da zaključim, riječ je o krajnje ozbiljnom pristupu kakav do sada niti jedan hrvatski uvoznik KTM-a nije imao."
Razgovarali smo i o strogim standardima za servisere tj. mehaničare, školovanjima koja organizira KTM - "Sigurno će se morati povećati broj servisera u budućnosti za marke koje zastupamo, jer će i vozila biti sve više. Olakotna okolnost je što svi naši brendovi dijele tehničku platformu, pa se sve skupa može brže 'pohvatati'. Uglavnom, našim kupcima i korisnicima ćemo osigurati najveću moguću kvalitetu usluge."
Budući da je u vrijeme našeg posjeta sezona već bila u punom jeku, zanimalo nas je što kupci najviše traže i koji modeli pobuđuju najveći interes. "Možda je malo čudno s obzirom na kupovnu moć Hrvata, no mi najbolje prodajemo KTM Super Adventure 1290 S i R. Dakle, najskuplji model kod nas je ujedno - najprodavaniji model! Istaknuo bi još i KTM Adventure 790, koji je cjenovno interesantno pozicioniran. Zapravo, kad sumiram, adventure motocikli su najtraženija roba i u tom segmentu bilježimo najbolje prodajne rezultate. Husqvarna Norden 901 je također bila vrlo tražena, imali smo jako dobru cijenu i to su kupci prepoznali. Pogotovo se to odnosi na ovu opremljeniju verziju Expedition.
Ipak, u ovih 20 i više godina, koliko se bavim motociklima, nisam zabilježio takav interes kupaca kao za CF Moto 450 MT ! Nevjerojatno je koliko smo upita imali za taj motocikl, masa kupaca je uplatila akontaciju bez da je motocikl uopće vidjela a kamoli provozala. Cijena od 6290 eura do registracije je vrlo atraktivna, i siguran sam da će to biti najprodavaniji model unutar naše grupacije ove godine, a sigurno će pronaći i put među top 10 najprodavanijih modela u Hrvatskoj. Zaključno, jako dobro prodajemo i sve modela ATV-a."
Da, generalno u Europi vlada pomama za modelom MT 450, pa ostaje samo pitanje – hoće li ih biti dovoljno za sve? Spahija je i tu optimističan, te kao ključ za dostatne količine ovog modela navodi vrlo dobar odnos uvoznika s CF Motom u Kini. Vrijeme će vrlo brzo pokazati je li bio u pravu, a uskoro bi se trebali uvjeriti i koliko je zaista dobar MT 450. Naime, test je već dogovoren.
Zajednica | Komentari