Članak | EICMA 2024: CFMoto misli ozbiljno
Dva udarna noviteta dolaze s trocilindarskim motorom obujma 675 ccm, a predstavljena je i pogonska jedinica V4 od 1000 ccm
Kineski partner KTM-a očigledno sve više profitira od ove suradnje. I to u brojnim aspektima. Ponajviše zbog dostupnog know-howa koji im itekako pomaže u razvoju novih proizvoda. Koji u konačnici izgledaju vrlo pristojno i nemaju se čega sramiti. Sudeći po viđenom na sajmu u Milanu, najnoviji trocilindarski duo od 675 ccm može bez ikakvih kompleksa stajati uz bok etabliranoj europskoj i japanskoj konkurenciji, poput recimo Yamahe R7.
Naked
675 NK i sportaš
675 SR-R koriste istovjetnu platformu, dok dizajn potpisuje talijanski studio Modena 40. Ovako na prvu, može se reći da postoje sve predispozicije za vrlo zapažen tržišni nastup u sezoni 2025.
Hoće li publika bolje prihvatiti naked (90 KS pri 11.000 o/min i 70 Nm pri 8.250 o/min) s agresivnim i futurističkim linijama tipičnim za seriju NK? Ili 5 KS snažniji SR-R koji ima i predispozicije za nastup na trkaćim stazama? Zapravo je sasvim svejedno i to ostaje pitanje osobnih preferencija. Ono što je bitno u cijeloj priči su kvalitetne komponente, počevši od čeličnog trellis okvira i aluminijske stražnje vilice, kao i podesivog ovjesa KYB.
Kočnice su također ozbiljne, isporučuje ih tvrtka J. Juan, a riječ je o četveroklipnim radijalnim čeljustima i diskovima promjera 300 mm. Naked na vagi pokazuje 189 kg, spremnik goriva broji 15 litara, a osim ABS-a tu je i podesiva kontrola trakcije, kao i TFT zaslon u boji.
Sportaš
675 SR-R razvija 95 KS pri 11.000 o/min i 70 Nm pri 8.250 o/min i sposoban je postići brzinu veću od 220 km/h. Dizajn, a samim time i aerodinamiku, također potpisuje talijanski studio Modena 40. Sportske aspiracije dodatno naglašava quickshifter, dok je masa zadržana tik ispod 200 kg, točnije na 198 kg. Za razliku od nakeda koji pruža ugodniju ergonomiju za svakodnevicu, SR-R vozača postavlja u naglašeno sportski položaj.
Na kraju valja naglasiti da CFMoto snažno ulazi u sportski segment, o čemu smo već pisali. Već neko vrijeme kruže glasine o superbikeu iz Kine, a sada je i službeno potvrđeno da stiže 'kosooki Panigale' pogonjen motorom
V4 obujma 1000 ccm i snage oko 200 KS. To je vrlo velik zalogaj za CFMoto, ali sudeći prema onome što smo čuli, pristup im je ozbiljan i želja im je ponuditi zreli proizvod koji može parirati izravnoj konkurenciji. Tehnička skica otkriva pojedine detalje poput kratkog hoda klipova, odnosno sklonosti motora visokim okretajima, dok su u glavi dvije bregaste pokretane lancem. Sve ostalo još uvijek je nepoznanica.
Zajednica | Komentari