Motorevija
PRETRAGA
2024-11-07 , Autor: Ante Radić, Slike: MPH
Bookmark and Share

Dva udarna noviteta dolaze s trocilindarskim motorom obujma 675 ccm, a predstavljena je i pogonska jedinica V4 od 1000 ccm



Kineski partner KTM-a očigledno sve više profitira od ove suradnje. I to u brojnim aspektima. Ponajviše zbog dostupnog know-howa koji im itekako pomaže u razvoju novih proizvoda. Koji u konačnici izgledaju vrlo pristojno i nemaju se čega sramiti. Sudeći po viđenom na sajmu u Milanu, najnoviji trocilindarski duo od 675 ccm može bez ikakvih kompleksa stajati uz bok etabliranoj europskoj i japanskoj konkurenciji, poput recimo Yamahe R7.

Naked 675 NK i sportaš 675 SR-R koriste istovjetnu platformu, dok dizajn potpisuje talijanski studio Modena 40. Ovako na prvu, može se reći da postoje sve predispozicije za vrlo zapažen tržišni nastup u sezoni 2025.

 

Hoće li publika bolje prihvatiti naked (90 KS pri 11.000 o/min i 70 Nm pri 8.250 o/min) s agresivnim i futurističkim linijama tipičnim za seriju NK? Ili 5 KS snažniji SR-R koji ima i predispozicije za nastup na trkaćim stazama? Zapravo je sasvim svejedno i to ostaje pitanje osobnih preferencija. Ono što je bitno u cijeloj priči su kvalitetne komponente, počevši od čeličnog trellis okvira i aluminijske stražnje vilice, kao i podesivog ovjesa KYB.

 

Kočnice su također ozbiljne, isporučuje ih tvrtka J. Juan, a riječ je o četveroklipnim radijalnim čeljustima i diskovima promjera 300 mm. Naked na vagi pokazuje 189 kg, spremnik goriva broji 15 litara, a osim ABS-a tu je i podesiva kontrola trakcije, kao i TFT zaslon u boji.

 

Sportaš 675 SR-R razvija 95 KS pri 11.000 o/min i 70 Nm pri 8.250 o/min i sposoban je postići brzinu veću od 220 km/h. Dizajn, a samim time i aerodinamiku, također potpisuje talijanski studio Modena 40. Sportske aspiracije dodatno naglašava quickshifter, dok je masa zadržana tik ispod 200 kg, točnije na 198 kg. Za razliku od nakeda koji pruža ugodniju ergonomiju za svakodnevicu, SR-R vozača postavlja u naglašeno sportski položaj.

 

Na kraju valja naglasiti da CFMoto snažno ulazi u sportski segment, o čemu smo već pisali. Već neko vrijeme kruže glasine o superbikeu iz Kine, a sada je i službeno potvrđeno da stiže 'kosooki Panigale' pogonjen motorom V4 obujma 1000 ccm i snage oko 200 KS. To je vrlo velik zalogaj za CFMoto, ali sudeći prema onome što smo čuli, pristup im je ozbiljan i želja im je ponuditi zreli proizvod koji može parirati izravnoj konkurenciji. Tehnička skica otkriva pojedine detalje poput kratkog hoda klipova, odnosno sklonosti motora visokim okretajima, dok su u glavi dvije bregaste pokretane lancem. Sve ostalo još uvijek je nepoznanica.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R