Članak | KTM adventure 1190/R
KTM-ov avanturist zavitlao je rukavicu u lice svojim konkurentima. Pogoni ga konjica od 150 grla, a dolazi u dvjema izvedbama - standardna ili R, odnosno cestovna ili naglašeno terenska
Austrijskog borca u klasi putnih endura već smo vozili (Motorevija 9/2012.). Zaključili smo pritom kako je riječ o novoj referenci, jer je za pogon zadužen moćni V-motor s kutevima između cilindara od 75 stupnjeva, poznat iz supersportaša RC8.
Na raspolaganju je 150 KS, čime se zadire duboko u teren multistrade, odnosno, ide se u smjeru izraženo sportskih cestovnih endura. S druge strane, tradicionalno najbolji kada se siđe s asfalta, KTM će takvim i ostati, posebice govorimo li o inačici R, koja šalje jasnu poruku s prednjim kotačem od 21 cola (straga 18) te ostalim dodacima koji prizivaju avanturu. Standardni model sprijeda nosi kotač od 19 cola (straga 17), ima podesivo sjedalo, vjetrobran i oslonce nogu te elektronički ovjes.
R-inačica pak bogatija je za mogućnost podešavanja ovjesa u svim parametrima, čiji je hod naravno duži. Oba krase suvremena elektronika, kontrola trakcije, dvije mape paljenja (100 ili 150 KS) te na koncu najnoviji Boschov ABS. I da, sve to zajedno teži skromnih, mokrih 230 kg!
TEHNIČKI PODACI
Motor V2
Obujam 1190 ccm
Snaga 150 KS pri 10.000/min
Okretni moment -
Kočnice sprijeda diskovi 300 mm, straga disk 265 mm
Masa i dimenzije masa sa svim tekućinama 230 kg, spremnik goriva 24 litre, visina sjedala 840 mm
Zajednica | Komentari