Motorevija
PRETRAGA
2024-11-28 , Autor: Ante Radić, Slike: MPS
Bookmark and Share

Oslanjajući se na svoje bogato nasljeđe klasičnog dizajna i ostavštine modela Classic 350, Royal Enfield udvostručuje performanse i donosi dvocilindarsku porciju vintage stila



Vizualno, Classic 650 preslikava estetiku Classica 350, noseći izgled inspiriran vintage modelom koji isijava nostalgijom. Ključni elementi uključuju okruglo prednje svjetlo, spremnik goriva u obliku suze i naglašeno zaobljene blatobrane. Međutim, nekoliko ga aspekata čini izrazito većim i robusnijim: širi stražnji dio, dvostruke ispušne cijevi i veći spremnik čine ga primjetno korpulentnijim.



Riječ je o modelu bezvremenske elegancije koji u osnovi dijeli mnogo toga s bratskim modelima Super Meteor i Shotgun 650. Središnja je tema redni dvocilindarski motor koji isporučuje 47 KS pri 7250 o/min i 52 Nm pri 5650 o/min, što je sasvim dovoljno za dinamičnu vožnju otvorenim cestama. Dobrodošao detalj je klizna spojka koja olakšava prebacivanja u niže stupnjeve prijenosa 6-stupanjskog mjenjača.

 

Classic 650 stvoren je za opuštajuća krstarenja, stoga mu kombinacija kotača od 19 cola sprijeda i 18 cola straga odlično pristaje. Ovjes potpisuje Showa, kapacitetnija prednja vilica promjera 43 mm i dvostruki amortizeri straga zaduženi su za veću stabilnost na cesti u odnosu na dvostruko slabijeg brata, Classica 350. U skladu s retro temom, Classic 650 opremljen je poludigitalnim instrumentima, uz dodatne funkcionalnosti poput navigacije. Full-LED osvjetljenje poboljšava vidljivost, dok podesive poluge za kvačilo i prednju kočnicu omogućuju bolju ergonomiju i vozačko iskustvo.

Za sigurnost brine dvokanalni ABS, što je od velike koristi jer motocikl s punim spremnikom goriva broji 243 kg. Ovo je i najteži Royal Enfield do sada, no velika masa samo je potvrda solidne izrade i gotovo potpunog izostanka plastičnih komponenti. Sjedalo na visini od 800 mm olakšava manevriranje nižim osobama, a poželite li ukrcati suputnika, Royal Enfield nudi mogućnost ugradnje stražnjeg dijela okvira sa suvozačkim sjedalom. Uz očekivano konkurentnu cijenu, ljubitelji klasike došli su na svoje.


Bear 650 – Hibrid endura i uličnog motocikla



Royal Enfield dodatno proširuje ponudu modela na svojoj dvocilindarskoj platformi. Uz Interceptor i Continental GT, stigla je i najnovija varijacija na temu – dopadljivi scrambler. Inspiriran legendarnim pustinjskim relijem 'Big Bear Run', Bear 650 ima modificirani stražnji okvir, ispušni sustav dva u jedan te lakše kotače. Ovaj hibrid između endura i uličnog motocikla koristi gume grubljeg profila koje omogućuju nepretenciozne offroad izlete, a motor od 47 KS dovoljan je za maksimalnu brzinu od 170 km/h.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R