Članak | EICMA 2024: Royal Enfield i klasika na kvadrat
Oslanjajući se na svoje bogato nasljeđe klasičnog dizajna i ostavštine modela Classic 350, Royal Enfield udvostručuje performanse i donosi dvocilindarsku porciju vintage stila
Vizualno, Classic 650 preslikava estetiku Classica 350, noseći izgled inspiriran vintage modelom koji isijava nostalgijom. Ključni elementi uključuju okruglo prednje svjetlo, spremnik goriva u obliku suze i naglašeno zaobljene blatobrane. Međutim, nekoliko ga aspekata čini izrazito
većim i robusnijim: širi stražnji dio, dvostruke ispušne cijevi i veći spremnik čine ga primjetno korpulentnijim.
Riječ je o modelu bezvremenske elegancije koji u osnovi dijeli mnogo toga s bratskim modelima Super Meteor i Shotgun 650. Središnja je tema redni
dvocilindarski motor koji isporučuje 47 KS pri 7250 o/min i 52 Nm pri 5650 o/min, što je sasvim dovoljno za dinamičnu vožnju otvorenim cestama. Dobrodošao detalj je klizna spojka koja olakšava prebacivanja u niže stupnjeve prijenosa 6-stupanjskog mjenjača.
Classic 650 stvoren je za opuštajuća krstarenja, stoga mu kombinacija kotača od
19 cola sprijeda i 18 cola straga odlično pristaje. Ovjes potpisuje Showa, kapacitetnija prednja vilica promjera 43 mm i dvostruki amortizeri straga zaduženi su za veću stabilnost na cesti u odnosu na dvostruko slabijeg brata, Classica 350. U skladu s retro temom, Classic 650 opremljen je poludigitalnim instrumentima, uz dodatne funkcionalnosti poput navigacije.
Full-LED osvjetljenje poboljšava vidljivost, dok podesive poluge za kvačilo i prednju kočnicu omogućuju bolju ergonomiju i vozačko iskustvo.
Za sigurnost brine dvokanalni ABS, što je od velike koristi jer motocikl s punim spremnikom goriva broji 243 kg. Ovo je i najteži Royal Enfield do sada, no velika masa samo je potvrda solidne izrade i gotovo potpunog izostanka plastičnih komponenti. Sjedalo na visini od 800 mm olakšava manevriranje nižim osobama, a poželite li ukrcati suputnika, Royal Enfield nudi mogućnost ugradnje stražnjeg dijela okvira sa suvozačkim sjedalom. Uz očekivano konkurentnu cijenu, ljubitelji klasike došli su na svoje.
Bear 650 – Hibrid endura i uličnog motocikla
Royal Enfield dodatno proširuje ponudu modela na svojoj dvocilindarskoj platformi. Uz Interceptor i Continental GT, stigla je i najnovija varijacija na temu – dopadljivi scrambler. Inspiriran legendarnim pustinjskim relijem 'Big Bear Run', Bear 650 ima modificirani stražnji okvir, ispušni sustav dva u jedan te lakše kotače. Ovaj hibrid između endura i uličnog motocikla koristi gume grubljeg profila koje omogućuju nepretenciozne offroad izlete, a motor od 47 KS dovoljan je za maksimalnu brzinu od 170 km/h.
Zajednica | Komentari