Motorevija
PRETRAGA
2024-12-05 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Ducati
Bookmark and Share

Ducati je na Intermotu u Kölnu predstavio novu Multistradu V2 koja je opsežno revidirana, snažnija i lakša



Na novoj Multistradi V2 sve se vrti oko novog V2 motora obujma 890 ccm, koji smo nedavno upoznali na EICMA-i u Milanu. V-twin s kutem od 90 stupnjeva između cilindara razvija snagu od 115 KS pri 10.750 o/min i 92 Nm okretnog momenta pri 8.250 o/min. Dakle, Multistrada V2 je 2 KS snažnija od prethodnog modela.

Novi motor odbacuje desmodromski sustav, koji je zapravo tipičan za Ducati, ali umjesto toga vlada varijabilnom kontrolom razvoda. U suštini to znači da bi trebao nuditi bolji potisak u srednjim režimima, a u isto vrijeme jednake ili bolje performanse u višim okretajima. Prema Ducatiju, 70 posto maksimalnog okretnog momenta dostupno je pri 3500 o/min.

 

Osim toga, omjer prva dva stupnja prijenosa je kraći kako bi Multistrada V2 dala još više žustrosti i čistog odziva u donjim režimima. Zahvaljujući kompaktnom dizajnu motora, novi V2 teži samo 54,9 kg, što uvelike pridonosi ukupnom smanjenju mase Multistrade. Masa modela smanjena je za ukupno 18 kg i iznosi 199 kg (bez goriva). Model V2 S spreman za vožnju pak na vagi pokazuje 202 kg.



Okvir Multistrade V2 potpuno je redizajniran i uključuje aluminijski monocoque, stražnji dio od čeličnih cijevi te klasičnu stražnju vilicu od lijevanog aluminija. Uska linija motocikla pridonijet će lakšem kontaktu s tlom i osiguravanju poboljšane udobnosti vožnje. Sjedalo nudi podešavanje visine između 830 i 850 mm, a različite visine sjedala (dodatna oprema) su tu za različite visine vozača/vozačica.

 

Multistrada V2 dolazi s Marzocchi vilicom promjera 45 mm i Sachs monoamortizerom - oba elementa ovjesa su potpuno podesiva. Verzija S ima poluaktivni ovjes, poznat kao Ducati Skyhook System (DSS), s funkcijom spuštanja sjedala do 790 mm. Kao i prije, Multistrada V2 se kotrlja na 19-inčnom prednjem i 17-inčnom stražnjem kotaču, na kojima su gume Pirelli Scorpion Trail II.

 

Novi dizajn više je orijentiran na veliku Multistradu V4, a tehnički je sproveden po uzoru na novi Panigale V2 i Streetfighter V2. Aerodinamika je poboljšana, visina vjetrobranskog stakla sada se može podesiti jednom rukom, novi LED svjetlosni elementi nude i svjetla za dnevnu vožnju, a kokpit ima novi TFT-zaslon veličine 5,0 inča.

 

Kočni sustav uključuje dva diska promjera 320 mm sprijeda i disk od 265 mm straga. Opsežni elektronički sustavi asistencije dio su standardne opreme, a uključuju ABS za zavoje, kontrolu proklizavanja (DTC) ovisno o kutu nagiba, kontrolu podizanja prednjeg kotača (DWC), kočenje motorom (EBC) i tempomat. Na raspolaganju je i pet modova vožnje (Sport, Touring, Urban, Enduro, Wet) kao i individualne postavke za kontrolu ovjesa i motora.

Postoje i tri moda prikaza za TFT - Road, Road Pro i Rally – a koji daju prioritet različitim informacijama. Multistrada V2 S također nudi quickshifter, multimedijski sustav i grijane ručke. Sigurnosne funkcije kao što su osvjetljenje za 'find home' i Ducati Brake Light EVO integrirane su kao dio serijske opreme.



Multistrada V2 na tržište stiže u dvije varijante – onoj baznoj te bolje opremljenoj S-izvedbi s poluaktivnim ovjesom i boljom opremom. Oba modela dostupna su u Ducati crvenoj boji, dok je S verzija dostupna i u Storm Green. Prve isporuke Multistrade V2 za hrvatsko tržište su već započele.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R