Članak | Ducati Multistrada V2: 890 ccm, 115 KS i 199 kg
Ducati je na Intermotu u Kölnu predstavio novu Multistradu V2 koja je opsežno revidirana, snažnija i lakša
Na novoj Multistradi V2 sve se vrti oko novog V2 motora obujma 890 ccm, koji smo nedavno upoznali na EICMA-i u Milanu. V-twin s kutem od 90 stupnjeva između cilindara razvija snagu od 115 KS pri 10.750 o/min i 92 Nm okretnog momenta pri 8.250 o/min. Dakle, Multistrada V2 je 2 KS snažnija od prethodnog modela.
Novi motor odbacuje desmodromski sustav, koji je zapravo tipičan za Ducati, ali umjesto toga vlada varijabilnom kontrolom razvoda. U suštini to znači da bi trebao nuditi bolji potisak u srednjim režimima, a u isto vrijeme jednake ili bolje performanse u višim okretajima. Prema Ducatiju, 70 posto maksimalnog okretnog momenta dostupno je pri 3500 o/min.
Osim toga, omjer prva dva stupnja prijenosa je kraći kako bi Multistrada V2 dala još više žustrosti i čistog odziva u donjim režimima. Zahvaljujući kompaktnom dizajnu motora, novi V2 teži samo 54,9 kg, što uvelike pridonosi ukupnom smanjenju mase Multistrade. Masa modela smanjena je za ukupno 18 kg i iznosi 199 kg (bez goriva). Model V2 S spreman za vožnju pak na vagi pokazuje 202 kg.
Okvir Multistrade V2 potpuno je redizajniran i uključuje aluminijski monocoque, stražnji dio od čeličnih cijevi te klasičnu stražnju vilicu od lijevanog aluminija. Uska linija motocikla pridonijet će lakšem kontaktu s tlom i osiguravanju poboljšane udobnosti vožnje. Sjedalo nudi podešavanje visine između 830 i 850 mm, a različite visine sjedala (dodatna oprema) su tu za različite visine vozača/vozačica.
Multistrada V2 dolazi s Marzocchi vilicom promjera 45 mm i Sachs monoamortizerom - oba elementa ovjesa su potpuno podesiva. Verzija S ima poluaktivni ovjes, poznat kao Ducati Skyhook System (DSS), s funkcijom spuštanja sjedala do 790 mm. Kao i prije, Multistrada V2 se kotrlja na 19-inčnom prednjem i 17-inčnom stražnjem kotaču, na kojima su gume Pirelli Scorpion Trail II.
Novi dizajn više je orijentiran na veliku Multistradu V4, a tehnički je sproveden po uzoru na novi Panigale V2 i Streetfighter V2. Aerodinamika je poboljšana, visina vjetrobranskog stakla sada se može podesiti jednom rukom, novi LED svjetlosni elementi nude i svjetla za dnevnu vožnju, a kokpit ima novi TFT-zaslon veličine 5,0 inča.
Kočni sustav uključuje dva diska promjera 320 mm sprijeda i disk od 265 mm straga. Opsežni elektronički sustavi asistencije dio su standardne opreme, a uključuju ABS za zavoje, kontrolu proklizavanja (DTC) ovisno o kutu nagiba, kontrolu podizanja prednjeg kotača (DWC), kočenje motorom (EBC) i tempomat. Na raspolaganju je i pet modova vožnje (Sport, Touring, Urban, Enduro, Wet) kao i individualne postavke za kontrolu ovjesa i motora.
Postoje i tri moda prikaza za TFT - Road, Road Pro i Rally – a koji daju prioritet različitim informacijama. Multistrada V2 S također nudi quickshifter, multimedijski sustav i grijane ručke. Sigurnosne funkcije kao što su osvjetljenje za 'find home' i Ducati Brake Light EVO integrirane su kao dio serijske opreme.
Multistrada V2 na tržište stiže u dvije varijante – onoj baznoj te bolje opremljenoj S-izvedbi s poluaktivnim ovjesom i boljom opremom. Oba modela dostupna su u Ducati crvenoj boji, dok je S verzija dostupna i u Storm Green. Prve isporuke Multistrade V2 za hrvatsko tržište su već započele.
Zajednica | Komentari