Članak | Triumph street triple/R
Kralj ulice dobio je novi okvir i punih je šest kilograma lakši u odnosu na prethodnika. Ispušni top odsad se nalazi podno motora, a tu je i ABS uz mogućnost isključivanja, za one koji ga u nekim trenucima ne (po)žele
Istinska je šteta što street triple nije dostupniji i popularniji u Hrvatskoj. Cijena nije povoljna/realna u odnosu na konkurenciju, a sama marka cijelo je vrijeme kod nas nekako u sjeni japanskog četverolista. Što je razlog tome, sada nije ni važno, jer kupci u Hrvatskoj ne stoje u redu pred salonima. No, radi se o ponajboljem motociklu u svojoj klasi, čiji trocilindarski karakter krije izuzetan karakter, i to ne samo po zvuku...
Najznačajnija izmjena je novi aluminijski okvir, konstruiran s osnovnom niti vodiljom - štednjom s kilogramima. Stoga je samo na osnovi toga dijeta rezultirala s punih šest kilograma manje. To je svakako vrlo značajno jer se prethodnik vozio perolako, vrlo intuitivno, reaktivno te nadasve precizno. Na njemu smo ove godine, samo tijekom šestodnevnog testa guma okrenuli 4000 km, i to u svim zamislivim i nezamislivim scenarijima na asfaltiranim podlogama.
Isto tako, dobro je što je cjelokupan dizajn tek blago osvježen, pa prethodnik neće ostariti preko noći, ali će ostati prepoznatljivim po ispušnim topovima smještenima pod repom motocikla. Dakle, u karakterističnom streetfighterskom stajlingu, britanac se od 2013. prepoznaje po ispušnom topu smještenom desno ispod motora, što je nesumnjivo atraktivno, i to uz benefite centralizacije masa i spuštanja točke težišta.
Kako to obično biva, uz standardni model, kojem ustvari baš ništa ne nedostaje, ponuđena je i više sportski nastrojena R-inačica. Njeni vlasnici, skloniji povremenim vožnjama na stazi, ili u krajnjoj liniji kup-natjecanjima, za opravdanu razliku u cijeni uživaju u snažnijim, četveroklipnim kočnicama, mogućnosti podešavanja ovjesa u svim parametrima te atraktivnom, reskom zvuku iz pripadajućeg ispuha s potpisom Arrow. Također, tu su i vizualni dodaci koji naglašavaju sportsku narav te pojačavaju dozu agresivnosti.
TEHNIČKI PODACI
Motor redni trocilindarski
Obujam 675 ccm
Snaga 106 KS pri 11.850/min
Okretni moment 68 pri 9750/min
Kočnice sprijeda diskovi 310 mm, straga disk 220 mm
Masa i dimenzije Sa svim tekućinama 183 kg, visina sjedala 800 mm
Zajednica | Komentari