Motorevija
PRETRAGA
2011-10-19 , Autor: Ivan Tomšić, Slike: razni izvori, video: Youtube
Bookmark and Share

Sva akcija s prijašnje utrke u Japanu:




Phillip Island, Australija. Najbrža staza u kalendaru s prosječnom brzinom kruga od 180 kilometara na sat. Domaća utrka za vodećega u ukupnom poretku Caseyja Stonera. Drugoplasirani aktulani prvak Jorge Lorenzo imao je teoretske šanse konkurirati Stoneru, ali sve je nestalo kada je pao i ozlijedio prst. Naime, prilikom pada ruka mu je ostala ispod motocikla te je ostao bez dijela prsta koji je ostao u rukavici ispod motocikla. Lorenzo je propustio utrku, predao je bitku te je završio u bolnici na operaciji prsta. Upitno je hoće li uopće nastupiti na zadnjoj utrci sezone u Valenciji.

Jorge Lorenzo nije ni krenuo u australsku utrku jer je ozlijedio prst

Casey je imao lagani zadatak - samo završiti utrku i titula je u rukama. Dominirao je svim treninzima te jednostavno nije imao konkurencije. Uz to u subotu je Ben Spies doživio težak pad pri brzini od 270 km/h. Spies se izvukao s modricama, ali kasnije je ipak odustao od nastupa na utrci.


Rezultati treninga

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 1’29,975
2. Jorge Lorenzo ŠPA Yamaha Factory Racing 1’30,448
3. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 1’30,599
4. Alvaro Bautista ŠPA Rizla Suzuki 1’30,714
5. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 1’30,780
6. Nicky Hayden SAD Ducati Marlboro 1’30,792
7. Ben Spies SAD Yamaha Factory Racing 1’30,835
8. Dani Pedrosa ŠPA Repsol Honda 1’30,871
9. Colin Edwards SAD Monster Yamaha Tech 3 1’31,237
10. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 1’31,583
11. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 1’31,635
12. Hiroshi Aoyama JAP San Carlo Honda Gresini 1’31,889
13. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 1’31,980
14. Cal Crutchlow VBR Monster Yamaha Tech 3 1’32,023
15. Karel Abraham ČEŠ Cardion AB Motoracing 1’32,054
16. Toni Elias ŠPA LCR Honda 1’32,503
17. Damian Cudlin AUS Mapfre Aspar 1’36,666


Nicky Hayden opet je bio najbolje plasirani ducati. VR46 padom na prošloj utrci na Motegiju ozlijedio je prst koji mu je zadavao dosta problema te je samo bio točka na 'i' u moru problema koji nikako da napuste garažu 'crvenih'.

Veliko iznenađenje treninga je Alvaro Bautista na suzukiju, koji nastavlja dobru formu. Španjolac je iskoristio Doviziosa kao zeca te je zabilježio najbolje startno mjesto u karijeri. Uz to, poboljšao je vrijeme u odnosu na prošlu godinu za dvije sekunde.

Kako smo u subotu ostali bez Yamahinog dvojca Spies-Lorenzo te Damiana Cudlina, u nedjeljnoj utrci na gridu je bilo samo 14 vozača.


Uvod u trenutak odluke




Osim što je Casey imao priliku osvojiti titulu na domaćem terenu, imao je priliku osigurati si najbolji poklon za 26. rođendan. Bilo je jasno da mu nitko ne može konkurirati, čak ni timski kolege na Repsolovim hondama nisu mogle pratiti tempo Australca koji dominira na otoku od 2007. godine. Casey je iskoristio najbolju startnu poziciju te je krenuo sprintom naprijed. Kroz par krugova odvojio se od ostatka svijeta.

Iza Stonera borba Hondinih vozača te probijanje Rossija s katastrofalne startne pozicije. Rossi sustiže timskoga kolegu Haydena koji je jako dobro startao, ali kroz par krugova naglo je počeo gubiti pozicije. VR46 prolazi Alvara Bautistu na kočenju poslije Lukey Heightsa te opet gubi prednji kraj ducatija. Nedostatak osjećaja za prednji kraj ducatija, Rossijeva noćna mora, i ovoga je puta presudila.

Još jedan vikend za zaborav za VR46

Pred kraj utrke vrijeme se poigralo s vozačima, bijele zastavice značile su flag-to-flag utrku s mogućnošću zamjene motocikla - prelazak na kišnu gumu. Nekoliko vozača pojurilo je zamjeniti motocikl, ali ne i vodeći. Kiša je samo zaprijetila, što nije utjecalo previše na vozače koji su ostali na slick gumama. Žrtva promjenjivog vremena bio je Alvaro Bautista koji je pao na kočenju u krugu kada je kiša zaprijetila. Za drugo mjesto vodila se borba između Simoncellija i Doviziosa, dok je Pedrosa krstario na četvrtom mjestu.

Stoner kontrolirano prolazi ciljem te postaje prvak Moto GP-a za 2011.!

Casey u lovu na pobjedu, rođendanski poklon i titulu

Nakon 2007. i prve titule s Ducatijem, Stoner je pokazao da počinje nova era - Stonerova era! Najbolji poklon za rođendan i to na domaćem terenu. Uz to, Casey će biti upisan u povijest kao najuspješniji vozač klase Moto GP 800 ccm. Ovo je Stonerova peta pobjeda u nizu na Philip Islandu čime je izjednačio Rossijev rekord. Sa svojih 26 godina i s novim monstrumima od 1000 ccm iduće sezone Casey ima mogućnost postati jedan od najvećih u ovome sportu. Prelazak na Hondu pokazao se kao pravi potez, a konkurencija će imati težak zadatak spriječiti ga u nadolazećim sezonama.

Stoner i HRC - dream team

Ove sezone imamo još dvije utrke - Sepang i Valencija.


Rezultati utrke

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 42'02,425
2. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 42'04,635
3. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 42'04,879
4. Dani Pedrosa ŠPARepsol Honda 42'15,585
5. Colin Edwards SAD Monster Yamaha Tech 3 42'33,311
6. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 42'51,225
7. Nicky Hayden SADDucati Marlboro 43'18,739
8. Toni Elias ŠPA LCR Honda 42'05,177
9. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 42'09,187
10. Karel Abraham ČEŠ Cardion AB Motoracing 42'45,142

Tužna slika - samo deset vozača završilo je utrku.


Intervju s pobjednikom Caseyjem Stonerom




Akcija s Phillip Islanda







Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R