Motorevija
PRETRAGA
2011-09-21 , Autor: Ines Brezovac, Slike: motorradonline.de, video: Youtube
Bookmark and Share

Sažetak utrke s Misana, dominantnu pobjedu Jorgea Lorenza i još mnogo zanimljivosti pogledajte na sljedećem linku:





Još jedan Stonerov vikend. Baš kao i sedam u dosadašnjem tijeku sezone 2011. u Moto GP-u. Pobjedom na španjolskoj stazi Aragon uspeo se na osmu ovogodišnju najvišu stepenicu postolja i još malo potopio Lorenzove brodove nade. S četiri utrke do kraja Australčeva prednost iznosi 44 boda. Nije nedostižna, no morat će se poklopiti niz okolnosti kako bi Jorge Lorenzo obranio naslov prvaka „kraljevske klase“.

Novi izgled, stara praksa - Casey Stoner proslavlja osmu ovogodišnju pobjedu


Jednako dominantan Stoner je bio u kvalifikacijama. Približiti mu se uspio jedino timski kolega Dani Pedrosa. Usprkos padu, broj 27 odvozio je najbolje vrijeme 1'48,451 i postavio novi rekord. Prvi je red uz Repsolov dvojac popunio Yamahin tvornički vozač Ben Spies, dok je njegov kolega Lorenzo uzeo četvrto mjesto. Najbolji Ducati bio je Haydenov na sedmome mjestu, a odmah iza njega smjestio se odličan rookie Karel Abraham. Rossi se kvalificirao tek na 13. poziciju, no zbog korištenja većeg broja motora od dozvoljenog kažnjen je startom iz boksa sa zakašnjenjem od 10 sekundi.


Rezultati kvalifikacija:

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 1'48,451
2. Dani Pedrosa ŠPA Repsol Honda 1'48,747
3. Ben Spies SAD Yamaha Factory Racing 1'49,155
4. Jorge Lorenzo ŠPA Yamaha Factory Racing 1'49,270
5. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 1'49,372
6. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 1'49,528
7. Nicky Hayden SAD Ducati Team 1'49,752
8. Karel Abraham ČEŠ Cardion AB Motoracing 1'49,777
9. Hiroshi Aoyama JAP San Carlo Honda Gresini 1'49,813
10. Randy de Puniet FRA Pramac Ducati 1'49,826
11. Alvaro Bautista ŠPA Rizla Suzuki MotoGP 1'49,883
12. Cal Crutchlow VBR Monster Yamaha Tech 3 1'49,893
13. Valentino Rossi ITA Ducati Team 1'49,960
14. Hector Barbera ŠPA Mapfre Aspar Team Moto GP 1'49,976
15. Colin Edwards SAD Monster Yamaha Tech 3 1'50,105
16. Loris Capirossi ITA Pramac Ducati 1'50,752
17. Toni Elias ŠPA LCR Honda 1'51,073



Utrka


Tim Repsol Honda na Aragonu je slavio jubilarnu 100. pobjedu


Gdje li je gumb za premotavanje? Još jedna repriza Stonerove dominacije obilježila je utrku na Aragonu pa je bilo pomalo dosadno gledati jedan te isti program već osmi puta ove sezone. No, u boksu Repsol Honde trljali su ruke - Stonerova pobjeda značila je 100. pobjedu za tim koji sponzorira španjolska naftna kompanija. I drugo je mjesto pripalo "repsolovcima", budući da ga se domogao Dani Pedrosa. Međutim, za treće se Lorenzo morao pomučiti s Benom Spiesom.

Na putu do trećeg mjesta Lorenzo se morao probiti pored timskog kolege Spiesa


Sve što je postigao na kvalifikacijama Abraham je bacio u vjetar padom već u prvom krugu. Motocikl ga je udario u glavu te je doživio slabiji potres mozga, no nada se da će za Japan biti spreman. Dovizioso je doživio sličnu sudbinu - i on je pao u prvom krugu, no na sreću, bez posljedica.

Odlične kvalifikacije, no loša utrka za Abrahama - pad u prvom krugu


Rossijevoj agoniji, pak, ne nazire se kraj. Staza Aragon odgovara ducatiju, no Talijan je - ovoga puta s novim rješenjima na motociklu, aluminijskim prednjim krajem - završio tek na 10. mjestu, boreći se s privatnicima poput Crutchlowa i Aoyame. S druge strane, privatni ducati Hectora Barbere završio je na osmome mjestu, dok je Rossijev timski kolega Hayden stigao do sedme pozicije. Novo testiranja modela GP12 za sljedeću godinu uslijedit će ovog tjedna na Jerezu.

Nikakva nova rješenja na motociklu ne pomažu Valentinu Rossiju


Bautista je popravio loše kvalifikacije odličnim šestim mjestom na domaćoj stazi, no ipak je bio predaleko od Spiesa, koji je, pak, zbog problema s gumom zaostao sedam sekundi za Simoncellijem.

Nade za osvajanje bodova iz španjolske utrke i sebi i Eliasu uništio je Capirossi koji je Španjolca "pomeo" kada je pao u devetom krugu. Posljednja su mjesta osvojili De Puniet i Edwards.

Pobjedničko postolje: Stoner, Pedrosa, Lorenzo


Sljedeća je utrka na rasporedu 2. listopada na japanskoj stazi Motegi, kao nadoknada za travanjsku odgodu zbog nuklearne katastrofe. Špekuliralo se da neki vozači neće doći na utrku zbog opasnosti od zračenja, no vjeruje se kako će se na koncu svi pojaviti.



Rezultati:

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 42'17,427
2. Dani Pedrosa ŠPA Repsol Honda +8,162
3. Jorge Lorenzo ŠPA Yamaha Factory Racing +14,209
4. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini +20,646
5. Ben Spies SAD Yamaha Factory Racing +27,739
6. Alvaro Bautista ŠPA Rizla Suzuki MotoGP +30,373
7. Nicky Hayden SAD Ducati Team +34,288
8. Hector Barbera ŠPA Mapfre Aspar Team Moto GP +37,305
9. Cal Crutchlow VBR Monster Yamaha Tech 3 +39,652
10. Valentino Rossi ITA Ducati Team +39,832
11. Hiroshi Aoyama JAP San Carlo Honda Gresini +39,997
12. Randy de Puniet FRA Pramac Ducati +54,717
13. Colin Edwards SAD Monster Yamaha Tech 3 +58,430

Nisu završili:

Toni Elias
Loris Capirossi
Andrea Dovizioso
Karel Abraham


Ukupni poredak (nakon 14. utrke):

1. Casey Stoner Honda 284
2. Jorge Lorenzo Yamaha 240
3. Andrea Dovizioso Honda 185
4. Dani Pedrosa Honda 170
5. Ben Spies Yamaha 146
6. Valentino Rossi Ducati 139
7. Nicky Hayden Ducati 114
8. Marco Simoncelli Honda 106
9. Colin Edwards Yamaha 90
10. Hiroshi Aoyama Honda 87


Intervju s pobjednikom Caseyjem Stonerom








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R