Motorevija
PRETRAGA
2011-08-31 , Autor: Ivan Tomšić, Slike: Motorrad Online, video: Youtube
Bookmark and Share

Casey Stoner na američkom je tlu uzeo još jednu nadmoćnu pobjedu; Dani Pedrosa pokupio je mrvice, a Ben Spies oduševio domaću publiku trećim mjestom





Casey Stoner je i Indianapolis s lakoćom zavio u narančasto

Ovoga vikenda karavana Moto GP-a nastupila je daleko preko mora na američkom tlu. Indianapolis je staza koja u Americi ima posebno značenje, kultni status. Prva utrka na Indyju održana je daleke 1909. godine, a klasa Moto GP svoje prve kilometre na Indyju odvezla je 2008. godine. Dužine 4216 metara, s deset lijevih i šest desnih zavoja, nije omiljena kod većine vozača. Ove je godine dio staze dobio novu podlogu, ali najveći problem je bio nedostatak gripa - nešto na što su se svi vozači žalili tijekom vikenda.

Vikend je započeo tamo gdje je sve završilo na prošloj utrci - Casey Stoner u vodstvu, a ostatak Hondinih vozača u lovu. No, ovoga vikenda domaćin Ben „Elbowz“ Spies bio je posebno motiviran te je jedini kroz slobodne treninge uspijevao parirati Stoneru.


Rezultati kvalifikacija:

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 1’38,850
2. Ben Spies SAD Yamaha Factory Racing 1’39,373
3. Jorge Lorenzo ŠPA Yamaha Factory Racing 1’39,629
4. Dani Pedrosa ŠPA Repsol Honda 1’39,947
5. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 1’40,024
6. Colin Edwards SAD Monster Yamaha Tech 3 1’40,098
7. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 1’40,204
8. Nicky Hayden SAD Ducati Marlboro 1’40,244
9. Alvaro Bautista ŠPA Rizla Suzuki 1’40,333
10. Hector Barbera ŠPA Mapfre Aspar 1’40,360
11. Cal Crutchlow VBR Monster Yamaha Tech 3 1’40,620
12. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 1’40,815
13. Hiroshi Aoyama JAP San Carlo Honda Gresini 1’40,925
14. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 1’40,975
15. Toni Elias ŠPA LCR Honda 1’41,030
16. Karel Abraham ČEŠ Cardion AB Motoracing 1’41,085
17. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 1’41,092

Kvalifikacijski trening je prošao u revijalnom tonu - Casey Stoner dominantan, dok ostali kupe mrvice.

No, za Valentina Rossija je bio totalna katastrofa, dok je timski kolega Nicky Hayden kao domaćin uspio spasiti situaciju za tvornički Ducati osvajanjem osmoga mjesta.



Utrka

Tijekom cijelog vikenda bilo je vidno da jedino rogovi iz Texasa imaju odgovor na Stonerov tempo. Ali kvalifikacije su jedno, a utrka je sasvim nešto drugo. Najbolje kao i uvijek starta "mali" Dani Pedrosa. Kao iz topa ispaljen hvata prvi zavoj, a iza njega stižu Stoner i ostatak vozača.

Standardna slika - Dani Pedrosa je poveo utrku

„Elbowz“ Spies je loše krenuo, a još je više izgubio u četvrtom zavoju kada pada na osmo mjesto. Pedrosa se odvaja, ali ne zadugo jer od prve utrke ove sezone Stoner ima totalno drugačiji nastup u početnim krugovima. Umjesto sprinta i ranog bijega, prvih par krugova vozi rezervirano ne bi li dao pneumaticima vremena da dosegnu temperaturu i kako kaže, voli uhvatiti ritam te uz smijeh dodaje: „Dosadno mi je samome naprijed u vodstvu."

Stoner je lako prošao timskog kolegu Pedrosu i odjurio naprijed

Tako je i bilo - prošao je Pedrosu i to je bilo to. U par krugova izgradio je prednost koju je kontrolirao do samoga kraja utrke te je osvojio svoju 30. pobjedu u karijeri. Pedrosa je dokrstario do drugog mjesta, dok je za posljednje mjesto na pobjedničkom postolju Spies priredio pravi šou. Nakon katastrofalnoga prvog kruga krenuo je u lov te je suvereno pomeo sve ispred sebe, uključujući i timskog kolegu Jorgea Lorenza.

Treće mjesto za domaćeg dečka Bena Spiesa

Utrka na Indianapolisu je bila noćna mora za Ducati. Prvo je Hayden izgubio kocku s mekom prednjom gumom koja je za par krugova "nestala" te je samo padao u poretku, dok je Rossi imao problema s mjenjačem pa je nekoliko puta na kočenju otišao izvan staze te se u jednom trenutku nalazio na posljednjem mjestu. Na kraju je ipak spasio situaciju s desetim mjestom. Loš rezultat se odrazio i na ukupni poredak u prvenstvu - naime, Rossi je izgubio dvije pozicije te je s četvrtog mjesta pao na šesto.

Indy se pokazao noćnom morom za Valentina Rossija i Ducati


Rezultat utrke:

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 46'52,786
2. Dani Pedrosa ŠPA Repsol Honda 46'57,614
3. Ben Spies SAD Yamaha Factory Racing 47'03,389
4. Jorge Lorenzo ŠPA Yamaha Factory Racing 47'09,362
5. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 47'09,988
6. Alvaro Bautista ŠPA Rizla Suzuki 47'23,233
7. Colin Edwards SAD Monster Yamaha Tech 3 47'32,476
8. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 47'46,202
9. Hiroshi Aoyama JAP San Carlo Honda Gresini 47'46,576
10. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 47'48,131
11. Cal Crutchlow VBR Monster Yamaha Tech 3 47'49,970
12. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 47'52,927
13. Toni Elias ŠPA LCR Honda 47'54,955
14. Nicky Hayden SAD Ducati Marlboro 47'38,936

Jorge Lorenzo polako gubi dah u lovu na vodećeg Caseyja Stonera. Utrka na Indyju nije bila posebno atraktivna, ali akcija slijedi ubrzo, već ovoga vikenda na Misanu. Lov na Stonera se nastavlja!


Ukupni poredak (nakon 12. utrke):

1. Casey Stoner Honda 243
2. Jorge Lorenzo Yamaha 199
3. Andrea Dovizioso Honda 174
4. Dani Pedrosa Honda 130
5. Ben Spies Yamaha 125
6. Valentino Rossi Ducati 124
7. Nicky Hayden Ducati 105
8. Colin Edwards Yamaha 84
9. Marco Simoncelli Honda 80
10. Hiroshi Aoyama Honda 77



Video utrke




Intervju s pobjednikom Caseyjem Stonerom






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R