Test | Dunlop SportSmart Mk3: Najava cjelogodišnjeg testa
Gume smo montirali u Unikomercu – brzo, pedantno i cjenovno pristupačno
Svatko tko vozi motocikl se do sada susreo s problemom izmjene guma. Obično se ta radnja ne poklapa s redovnim servisom a broj vulkanizera koji u potpunosti vladaju ovom materijom - na vašem širem području - stane na prste jedne ruke. Dakle, rijetke su vulkanizerske radionice koje nude kompletnu uslugu, a u koju je uključena demontaža/montaža kotača s motocikla te balansiranje.
Unikomerc u Velikoj Gorici, na adresi Zagrebačka ulica 115, u svom velikom lageru nudi kompletan asortiman guma Dunlop za motocikle i skutere (ujedno ovlašteni uvoznik) te kompletnu uslugu izmjene guma po fer cijeni.
U cijenu od 120 kuna (po kotaču) uključena je demontaža/montaža kotača i gume te balasiranje. Izmjena guma na našem motociklu (Kawasaki ZX-7R) trajala je 35 minuta a djelatnici centra su je odradili vrlo stručno i pedantno.
Svako zatezanje vijaka obavljeno je s moment-ključem, na propisanu silu a motocikl je uredno 'parkiran' na tzv. štendere. Valja napomenuti da Unikomerc raspolaže štenderima za sve vrste motocikala, pa tako i one s monovilicom (primjerice BMW R 1200/1250 GS, Ducati Panigale itd.).
Prošle smo godine u okviru svjetske prezentacije imali prilike isprobati Dunlopovu novu sportsku gumu SportSmart Mk3 (
kliknite za više informacija) a sada smo je dobili i na cjelogodišnji test. Budući da smo je isprobali na generaciji novijih motocikala poput BMW S 1000 XR-a, Kawasakija Z 900 i ZX-6 R-a (sve modeli 2019.) ovaj smo puta odlučili spoznati u kojoj mjeri ova nova Dunlopova guma utječe na voznu dinamiku starijih sportskih motocikala.
SportSmart Mk3 ćemo isprobati na cesti i na pisti, te voditi evidenciju o tempu njezinog trošenja. Prva iskustva slijede vrlo brzo.
Zajednica | Komentari