Test | Međubilanca Suzuki GSX-S 1000 F
Omiljenost među članovima redakcije potvrđuje i činjenica da je
međubilancu (31.000 km) svladao u vrlo kratkom roku, i to neprimjetno
Serija GSX-S-1000 bila je željno iščekivan kandidat u Suzukijevoj gami. Gotovo svi proizvođači imali su ili imaju potentan naked u programu, većinom kao izvedenicu supersportaša, jedino je ova dalekoistočna marka po tom pitanju sve do 2015. bila bez ponude.
GSX-S 1000 je na našem testu izdržljivosti od kolovoza 2015., a od planiranih 50.000 kilometara oklopljena inačica odvalila je već dobar komad puta. Međubilanca je stigla brzo i neprimjetno, baš kako se od ovog sport-touringa uostalom i očekivalo.
Prilikom oštre vožnje, Suzuki će potrošiti 6,5 litara, čak i više od toga, iz spremnika volumena 17 litara. No, ta potrošnja više je iznimka nego pravilo, primjerice, urednik testa poveo GSX-S 1000 F na putovanje do Norveške i nazad. Ukupno je, s potpuno natovarenim Suzukijem, prevalio 4459 kilometara i u spremnik goriva nalio 221 litru što daje prosjek od oko 5 l/100 km.
Naglašeno štedljiv Suzuki je bio i na redovitim servisima. Prvi posjet uslijedio je nakon 1000 km uz trošak od 734 kune, drugi na 12.000 km (1138 kuna) te zaključno treći na 24.000 km (1989 kuna) u što je bila uključena i kontrola hoda ventila, sinkronizacija leptirastih tijela te izmjena prednjih kočnih pločica za koje Suzuki ukupno traži 814 kuna.
Iscrpan izvještaj nakon prevaljenih 31.000 km, uključujući i testove dodatne opreme iz SW Motecha, ispušne topove Arrow i Bos te preporuke za setove guma potražite u aktualnom broju MOTOREVIJE (siječanj 2017.)
Zajednica | Komentari