Test | Suzuki V-Strom 650 XT
Suzuki uz standardni V-Strom 650, prvi put nudi i izvedbu XT. Radi se o
offroad-verziji sa žbičanim kotačima te skromno dorađenom optikom
Suzukijev allrounder već godinama vrlo uspješno odolijeva napadima konkurenata, a u međuvremenu smo se uvjerili da i novi Kawasaki Versys 650 vozi u zavjetrini njegova repa.Jedna od rijetkih zamjerki maloga V-Stroma tijekom godina išla je na račun njegovih kotača. Konkretno, zamjeralo se što se u ponudi dodatne opreme ne mogu pronaći žbičani kotači. Logično je da - ukoliko ste vlasnik nečega što se naziva maksi enduro - poželite s vremena na vrijeme okusiti čari makadamske vožnje.
Prema uzoru na Yamahu XT 660 (izvedbe R i X) ili Apriliju Pegaso 650 (Strada i Trail), i Suzuki je svojim kupcima odlučio ponuditi off-road izvedbu XT. Kao što smo rekli, raspoznat ćete je po žbičanim alu-naplatcima ali i po tzv. „pačjem kljunu“ karakterističnom za veći V-Strom 1000. Sve ostalo je potpuno istovjetno standardnoj izvedbi, uključujući hod ovjesa (150/159 mm) te veličinu kotača (19/17 cola). Visina sjedala je upravo zahvaljujući tim postavkama ostala u granicama „dohvatljivog“, na 835 mm, a vozač i dalje sjedi vrlo uspravno te ima izvrsnu preglednost.
Iako bi V-Stromu mnogi kao nedostatak pripisali nedostatak snage, to naravno nije tako. Njegovih 69 KS sasvim je dovoljno za ugodno krstarenje, ali i za dinamičan ples kroz zavoje. Živahni V2 osjeća se odlično već nakon što prođe 1500 o/min, ističe se potiskom u srednjim te energičnosti u višim režimima. Šeststupanjski mjenjač radi lako i precizno te je izvrsno uklopljen u karakter motora.
Gotovo najupečatljivije poglavlje maloga Stroma je izvrsna izbalansiranost prednjeg i stražnjeg ovjesa. Time se mogla pohvaliti prva generacija, a ništa nije drugačije ni na ovoj najsvježijoj izvedbi. Bridgestoneov Trail Wing je poprilično neutralan, motocikl vrlo lako pada u nagib, a zahvaljujući pozamašnoj količini gripa djeluje i vrlo sigurno.
Dakle, zaključno možemo reći da verzija XT unatoč tome što nudi offroad mogućnost, ni po čemu ne djeluje deficitarno u odnosu na standardnu „funbike“ izvedbu V-Stroma. A tko ne mari za makadam, taj će i dalje štedjeti 3000 kuna.
Tehnički podaci
Motor
Tekućinom hlađeni V2 s kutem od 90 stupnjeva između cilindara, dvije bregaste osovine u glavi pokretane lancem, četiri ventila po cilindru, klasičan karter, ubrizgavanje promjera 39 mm, regulirani katalizator sa sekundarnim sustavom, alternator 400 W, akumulator 12V/10 Ah, višelamelna spojka u uljnoj kupelji pokretana mehanički, šest brzina, pogonski lanac O-ring
Promjer x hod 81,0x62,6 mm
Obujam 645 ccm
Snaga 69 KS (51 kW) pri 8800 o/min
Okretni moment 60 Nm pri 6400 o/min
Okvir i ovjes
Dvostruke aluminijske grede, klasična vilica promjera 43 mm, aluminijska stražnja vilica, monoamortizer s polužjem
Kočnice
Sprijeda dvostruki diskovi promjera 310 mm i čeljust s četiri klipa, straga disk promjera 260 mm i čeljust s dva klipa, ABS
Kotači Žbičani, alu-obruči, 2,50x19; 4,00x17
Gume 110/80 R 19, 150/70 R 17
Masa i dimenzije
Međuosovinski razmak 1560 mm, kut glave okvira 64 stupnja, predtrag 110 mm, hod sprijeda/straga 150/159 mm, visina sjedala 835 mm, masa sa svim tekućinama 232 kg, ukupna dopuštena masa 415 kg, spremnik goriva 20 litara
Garancija dvije godine
Servisni intervali 12.000 km
Boje plava, siva, crvena, bijela
Cijena 67.990 kuna
Zajednica | Komentari