Članak | Japanski rabljeni toureri do 3000 eura: Honda CBR 1000 F
Bavimo će se pomalo zaboravljenim, starijim motociklima koje u inozemstvu možete dobiti doslovce za šaku eura
Honda CBR 1000 F: Otporna na metke
CBR 1000 F-u je smrknulo kada je CBR 1100 XX-u - svanulo. Iako se smjena modela dogodila 1997., F-ica je već znatno prije kaskala za konkurencijom. Prvenstveno mislimo na njezine sportske mogućnosti, budući da je posljednji redizajn modela SC21 iz 1993. sa svim tekućinama na vagi pokazivao točno 274 kg. No s druge strane, njezine touring sposobnosti i danas pripadaju među respektabilne, kako zbog fantastične kultiviranosti pogonskog agregata tako i legendarne Hondine pouzdanosti.
Da, redni četverocilindraš obujma 998 ccm sa 132 KS se praktično ne može 'ubiti', što je zapravo najveća kvaliteta ovog modela za šaku eura. I to doslovce za šaku eura, jer prve modele serije SC21 (1989. do 1991.) u inozemstvu možete dobiti već od 800 eura. Riječ je o primjercima koji nerijetko broje i manje od 100.000 km te su u vrlo solidnom stanju, kako vizualnom tako i tehničkom. Ipak, najbolje ulaganje zasigurno je posljednja serija CBR 1000 F-a iz 1996./97. čija se cijena kreće od 1500 do 2000 eura. Za tu cijenu dobivate motocikl s oko 50.000 km, uglavnom u besprijekornom tehničkom stanju, opremljen sustavom kočenja Dual CBS, ABS-om te putnim koferima i grijačima ručki.
Što još trebate znati o F-ici? Izuzetno učinkovite kočnice, vrlo dobro skrojena ergonomija, slaba zaštita od vjetra za vozače iznad 185 cm (unatoč 'toni' plastike na njoj), iznimno stabilna na pravcu i lijena na promjenama pravca te skromna potrošnja od pet do 5,5 l/100 km. Trošarina? Ovisno o godini proizvodnje od 320 do 460 eura.
Tehnički podaci
Godina proizvodnje: 1993.-1997.
Obujam: 998
Snaga: 132 KS pri 9500 o/min
Okretni moment: 104 Nm pri 8500 o/min
Masa s tekućinama: 274 kg
Gume: 120/70 ZR 17; 170/60 ZR 17
Spremnik goriva: 21 litra
Najviša brzina: 264 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 3,4 s
Potrošnja: 4,8 l/100 km
PLUS:
učinkovite kočnice
kultiviran agregat
stabilnost na pravcu
potrošnja
pouzdanost i kvaliteta izrade
ABS i Dual-CBS
cjenovno vrlo prihvatljiva
MINUS:
masa motocikla
teška na promjenama pravca
previše plastike, čak i za jedan tourer
loša zaštita od vjetra u predjelu glave za više vozače
Cijene potrošnog materijala
Ulje + filtar: 110 kn/l (Ipone 10W40) + 81 kn
Filtar zraka: 158 kn (Vicma)
Svjećice: 24 kn/kom (Denso)
Lanac i lančanici: 1550 kn (Afam)
Kočne pločice: 642 kn/set (Carbonne Lorraine)
Gume (set): 1601 kn (Dunlop Roadsmart)
Zajednica | Komentari