Test | Metzeler Sportec M7 RR
Iz velikog usporednog testa guma u sezoni 2014. izdvajamo rezime o Metzelerovom novitetu u sportskom programu
DIMENZIJA: 120/70 ZR 17; 190/55 ZR 17
MASA: prednja 4.2 kg, stražnja 7,1 kg
ZEMLJA PROIZVODNJE: Njemačka
SPECIFIKACIJA: M (samo prednja)
CIJENA: prednja 875 kn, stražnja 1238 kn
OCJENE
Staza: (94 boda, 2. mjesto)
Novitet iz Metzelera dobro se ponaša već od prvih metara, upravljiv je i ulijeva povjerenje. Vozaču pruža vrlo jasne povratne informacije, posebice s prednjeg kotača. Konstrukcija gume omogućuje vrlo uske linije prolaska kroz zavoje, uz zadovoljavajuću razinu stabilnosti čak i nakon nekoliko uzastopnih krugova žestokim tempom.
Cesta: (nove: 93 boda, 1. mjesto; nakon 4000 km: 90 bodova, 2. mjesto)
Nevoljkost, suzdržane povratne informacije i loša preciznost - sve pojmove koje smo vezali uz nesretni M5 slobodno možemo zaboraviti. M7 RR konačno je popravio sliku, a najbolje od svega je što i nakon odvezenih 4000 km ne gubi dobra svojstva, već ostaje na vrlo visokom nivou.
Na mokrome: (86 bodova, 4. mjesto)
Rano klizanje, unatoč visokom udjelu silike. Nije najbolja guma na kiši, ali se vrlo lako kontrolira.
Trošenje: (84 boda, 2. mjesto)
Uravnoteženo trošenje obje gume, iako prednja nije dvokomponentna. Solidan vijek trajanja.
Zaključak
S modelom M7 RR, Metzeler se konačno vratio u sami vrh. Nasljednik nesretnog M5 posebno je uvjerljiv u svakodnevici, gdje se vrlo dobro nosi s velikom snagom modernih superbikeova, u svim uvjetima. Pobjednik testa sportskih guma u sezoni 2014.
Zajednica | Komentari