2014-04-24 , Autor: Ante Radić, Slike: Ante Radić | |
Kako bi razbio predrasude među oktanskom populacijom, domaći je uvoznik organizirao prezentaciju u kojoj se ispostavilo da aditiv Motorcoat nije tek puki marketinški trik
Vjerojatno ste bezbroj puta naišli na TV-reklame u kojima se prezentiraju kojekakvi aditivi za ulje. Nekim čudom, te bi kapi trebale značajno produžiti vijek trajanja motora, smanjiti potrošnju goriva, čak i povećati ukupnu snagu. No, svatko s dozom zdravog razuma neće tek tako povjerovati u svaku izgovorenu riječ, već će se s pravom upitati – funkcionira li to zaista tako i u praksi i je li mi to uistinu potrebno? Slična su si pitanja postavljali u tvrtki Šepić-commerce, još nekoliko godina unazad, kada su razmišljali o plasmanu navedenog aditiva na hrvatsko tržište. Kako ne bi ispalo da „prodaju maglu“, aditiv su prvo temeljito isprobavali „na svojoj koži“. Drugim riječima, propisanu količinu aditiva koristili su u svim svojim privatnim vozilima, trkaćim motociklima, vanbrodskim motorima, ali i manjim radnim strojevima.
Obujam: 1250 cm3
Snaga: 106 k (79 KW) 8000 rpm
Okretni moment: 100 Nm @ 6000 rpm
Prednja kočnica: 298 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 245 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70 - 17
Stražnja guma: 180/55 - 17
Obujam spremnika: 21 l
Dužina: 224 kg
Maksimalna brzina: 222 km/h
Obujam: 953 cm3
Snaga: 125 k (92 KW) 10000 rpm
Okretni moment: 99 Nm @ 8200rpm
Prednja kočnica: 300 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 292 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70-17
Stražnja guma: 190/50-17
Obujam spremnika: 18,5 l
Dužina: 232 kg
Maksimalna brzina: 240 km/h
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |
sipo sam taj aditiv u svoju apriliu falco,i nisam bas zadovoljan,sve je ok osim toga sto mi je kvacilo pocelo klizit,to mi se događa nakon 6000okretaja.