Članak | Dvostruki naslov prvaka za Apriliju i Maxa Biaggija u Superbikeu
Utrka na stazi u Magny Coursu donijela je potpuni trijumf za Maxa Biaggia i Apriliju
Max Biaggi osvojio je šesti naslov prvaka u svojoj izvrsnoj karijeri, dok se Aprilia s modelom RSV4 ponovno dokazuje kao najbolji konstruktor prvenstva WSBK. Taj uspjeh potvrđuje i osvojeno prvo mjesto Aprilia Racing Teama u poretku natjecateljskih timova.
|
Novi prvak Svjetskog prvenstva u Superbikeu Max Biaggi |
Ovo nije bio jednostavan vikend: Max se morao boriti do zadnjeg zavoja kako bi osvojio naslov svjetskog prvaka. Od samog početka bilo je jasno da vikend na stazi u Magny Coursu neće biti jednostavan. Vrijeme i sudbina promijenili su stanje u ukupnom poretku, što je svim motociklističkim entuzijastima pružilo napeto završno kolo sezone. Dvije utrke koje će zasigurno ostati u sjećanju svih fanova, budući da je naslov prvaka bio neizvjestan sve do samog kraja posljednje utrke sezone. Kiša koja je padala tijekom cijele noći učinila je stazu skliskom, što je Max Biaggi skupo platio padom u petom krugu prve utrke.
|
Proslava naslova nakon napete završnice u Francuskoj |
Max je pokušao uspraviti svoj RSV4 nakon pada, ali uzalud, budući da su oštećenja na motociklu bila prevelika. Mehaničari Aprilia Racing Teama su, kao i uvijek, dali sve od sebe i sastavili motocikl kako bi Max Biaggi mogao obraniti svoju prednost u drugoj utrci. Prva utrka pogodovala je najbližim rivalima Maxa Biaggia koji su opasno smanjili zaostatak za njim. Završivši prvu utrku na trećem mjestu Sykes je smanjio zaostatak na 14,5 bodova, a Melandri je osvojenim drugim mjestom smanjio zaostatak na 18,5 bodova.
|
Usprkos raznim problemima na Magny-Coursu Gusar je ipak postao prvakom |
Takvim se stanjem bodova ušlo u utrku koja je bila odlučujuća za osvajanje naslova prvaka. Sykes je odmah nakon starta preuzeo vodstvo i pokazao da mu je pobjeda nadohvat ruke, što je obavezalo Biaggia da osvoji barem peto mjesto kako bi zadržao minimalnu prednost u ukupnom poretku. Biaggi se za peto mjesto morao boriti s dva ducatija koje su vozili Checa i Giugliano, a njime je zadržao prednost od 0,5 boda u ukupnom poretku, što mu je osiguralo i naslov prvaka. Ova će se sezona pamtiti kao jedna od najuzbudljivijih, najizjednačenijih i najžešćih u povijesti Superbikea.
|
Vjerni navijači iz Biaggijevog fan cluba |
Max Biaggi: „Ovo je četvrti naslov prvaka, od ukupno šest naslova, koji sam osvojio u zadnjoj utrci. Očito volim izazove! U sezoni 2012. bilo je, blago rečeno, tijesno. Počeli smo dobro na Phillip Islandu nakon kompletne obnove tima, ali imali smo i nekoliko teških trenutaka. Definitivno smo puno radili za osvajanje naslova i mislim da mi je zato pobjeda još slađa. Htio bih zahvaliti timu, Apriliji i Piaggio Grupi, od generalnog direktora Colaninna do posljednjeg radnika, jer moja je pobjeda rezultat rada ove velike talijanske tvrtke. Htio bih zahvaliti i svojoj obitelji, svojoj djevojci Eleonori, svojoj djeci i uvijek prisutnom Marinu Laghiju.“
|
Šesti naslov u karijeri za Maxa - četiri u Moto GP-u te dva u Superbikeu |
Gigi Dall'Igna, tehnički i sportski direktor odjela Aprilia Racing: „Pobjeđivanje je uvijek nešto posebno, ali ovakva pobjeda na svjetskom prvenstvu, u zadnjem zavoju zadnje utrke, još je uzbudljivija. Pohvale Maxu koji se borio tijekom cijelog prvenstva, osvajao važne bodove i ostvarivao fantastične pobjede, što nas je dovelo do dvostrukog naslova prvaka. Aprilijin naslov prvaka među konstruktorima, ostvaren i uz pomoć Lavertyja, nagrada je za cijelu grupaciju i trkaći odjel koji su ponos talijanske tehnologije. Pohvalio bih i naše rivale koji su, nikad brojniji i jači, učinili ishod ovog prvenstva neizvjesnim sve do posljednjeg trena.“
Zajednica | Komentari