Test | Suzuki V-Strom 250: Udobnost sjedala
Iako osjetno manji od veće braće iz serije V-Strom, 250 i višim vozačima
nudi solidnu ergonomiju. No, dulje vožnje zahtijevaju određeni
kompromis
Ono što najmanji V-Strom daje naslutiti već nakon prvih sto metara, a dokazuje nakon sto kilometara, jest da mali motocikli ne moraju nužno biti i skučeni, barem ne toliko da višim vozačima kvare iskustvo vožnje. Iako dimenzijama i ergonomijom za klasu manji od većeg brata 650, V-Strom 250 zapravo je pristojno prostran, čak i za nekoga iznad 190 cm.
Položaj sjedenja je uspravan, upravljač relativno uzak (definitivno bi trebao biti širi), a kut svijanja koljena pomalo oštar, no dugoročno ne utječe na cjelokupnu udobnost. Postoji, međutim, jedan ALI. Odnosi se na sjedalo. Ne samo njegovu podstavu, nego i oblik vozačevog dijela sjedala, koje se uzdiže u zadnjoj četvrtini. Da bi viši vozači imali dovoljno prostora i za višesatnu vožnju, potrebno je sjediti upravo u tom dijelu gdje se sjedalo blago uzdiže, a takav položaj nakon duljeg vremena “u sedlu” umara. Ne pomaže ni nešto tvrđa podstava sjedala koja u kombinaciji sa spomenutim oblikom dovodi do žuljanja nakon sat, sat i pol vožnje.
Da, na V-Stromu je itekako moguće odvesti 300 kilometara u komadu, ali pritom računajte na redovna protezanja nogu, odnosno olakšavanje žuljanja stražnjice, bilo ustajanjem iz sjedala tijekom vožnje ili zaustavljanjem. Ako ništa, to je dobar izgovor za česte pauze za kavu.
Zajednica | Komentari