Motorevija
PRETRAGA
2016-02-29 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Deklarirana potrošnja od 2 l/100 km, uzorna vozna dinamika ali i paprena cijena



Forza 125 nastala je u talijanskoj Atessi, i kompletno je novorazvijena za korištenje na europskom tržištu. Prioritetni parametri tijekom razvija bili su kompaktna karoserija, dobra zaštita od vjetra te udoban smještaj suputnika i prtljage. Naravno, uz sve spomenuto po automatizmu dolaze i najbolje performanse, kao i najniža potrošnja u klasi.Forza od prvog kontakta obećava. Materijali i završna obrada su na uobičajenoj Hondinoj razini, što znači da je sve zajedno vrlo kvalitetno. S druge strane, cijena od 35.900 kuna ulazi u rang skutera dvostruko većeg obujma.

Viši će se vozači osjećati sjajno na Forzi 125. Unatoč kompaktnim dimenzijama, vozač sjedi raskošno, a nudi mu se i mogućnost podešavanja vjetrobrana u šest visina. U prednjem je štitu poseban pretinac u koji možete smjestiti sitnice, ali i spojiti na 12-voltnu utičnicu svoj pametni telefon.



Ispod tvrdo podstavljenog sjedala nalazi se prostor obujma 48 litara, a jednu etažu niže je novorazvijen pogonski agregat. Zahvaljujući finim poboljšanjima i modifikacijama, jednocilindraš s četiri ventila u glavi trebao bi trošiti manje od svog prethodnika. Honda deklarira oko 2 l/100 km, što zapravo odgovara potrošnji dobro poznatog, te dimenzijama manjeg, PCX-a 125. Zahvaljujući pametnim tehničkim rješenjima poput direktno na motor montiranog hladnjaka tekućine ili alternatora koji ujedno služi kao elektropokretač, uštedjelo se na dimenzijama.



Forza u vožnji djeluje poletno, ne boji se zavoja i kroz njih prolazi iznimno neutralno. Kočnice ne traže jaki stisak, potpomognute su ABS-om i ne izravnavaju skuter pretjerano u nagibu. Najviša brzina od 130 km/h prema instrumentima djeluje nadnaravno za skuter ove klase. Prava je šteta što cijena nije prihvatljivija.

TEHNIČKI PODACI

Motor
Jednocilindarski, četverotaktni, jedna bregasta osovina u glavi pokretana lancem, četiri ventila, ubrizgavanje promjera 28 mm, regulirani katalizator, variomat
Promjer x hod 52,4 x 57,9 mm
Obujam 125 ccm
Snaga 15 KS (11 kW) pri 8750 o/min
Okretni moment 12,5 Nm pri 8250 o/min

Okvir i ovjes
Čelični cjevasti, klasična vilica promjera 33 mm, dvostruki amortizeri

Kočnice
Sprijeda disk promjera 256 mm i čeljust s četiri klipa, straga disk promjera 240 mm, poluintegralni sustav kočenja s ABS-om

Kotači i gume

3,5 x 15; 4,00 x 14
120/70-15, 140/70-14

Masa i dimenzije
Međuosovinski razmak 1490 mm, kut glave okvira 63,5 stupnjeva, visina sjedala 780 mm, masa sa svim tekućinama 160 kg, dopuštena nosivost 180 kg, spremnik goriva 11,5 litara
Garancija dvije godine
Cijena 35.900 kuna







Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R