Zaustavne mogućnosti novog zeda su brutalne. Mjerenje kočnog puta sa 100
km/h iznosi svega 40,6 metara, što je osjetnih 3,3 kraće od reference
klase, Ducatija Monstera 696
Inženjeri iz Akashijha demonstrirali su kako za najkraći zaustavni put, motocikl ne treba biti opremljen pomodnim, radijalno smještenim kočionim čeljustima. Naizgled sasvim obične, aksijalno smještene četveroklipne čeljusti s potpisom Nissin, jedno su od najugodnijih iznenađenja na mjerenju dinamike. ABS radi svoj posao fino i uglađeno, a intervali prekidanja jedva su osjetni. Svemu kumuje i sportski podešen ovjes, pa u trenutku kada se Z 800 ukopa u mjestu, Monster 696 još uvijek 'juri' 27,4 km/h!
Opsežan top-test, s detaljnim mjerenjima snage i dinamike te sustavom bodovanja, možete pročitati u aktualnom broju
(1/2013.), koji se nalazi na svim kioscima!