Povijest modela
Malaguti je kreiranjem madisona stvorio maksi skuter koji je bio jedan od prvih „križanaca“ između klasa GT i sporta. No, na staroj se slavi ne živi dugo, pa je za 2007. godinu madison pretrpio određene promjene. To je Malaguti jasno i naznačio, na oplatama na bokovima, time što je crvenom bojom obilježio broj 3. Madison 3 u varijanti s pogonskim agregatom obujma 250 ccm zadovoljava norme Euro 3. Pokreće ga provjereni Piaggiov motor quasar, koji ne treba previše opisivati, jer je poznat kao jedan od najboljih uopće. U madisonu radi upravo onako kako smo od njega i naviknuli - tiho i uglađeno, a ubrzava vrlo linearno, s naglaskom na srednje režime. Tako ćete na malo dužim dionicama vrlo brzo doći do maksimalne brzine od 130 km/h. Kod modela prije 2007. prisutno je „lelujanje“ na pravcu na većim brzinama. Iste godine izmijenjen je 12-colni stražnji kotač, a dada se ugrađuje novi 14-colni kotač atraktivnog zvjezdastog dizajna s pet krakova. Ispod vozačevog sjedala na jedvite jade stane integralna kaciga, dok se prostor ispod suputnikova sjedala svodi na najmanje - rukavice ili, recimo, zaštitni pojas. Novi madison vrlo je kratko na tržištu, dok su stariji modeli vrlo česti u Dalmaciji gdje je prodaja nešto više bila zastupljena proteklih godina.
Tehnički podaci
Motor 4T
Obujam 244 ccm
Snaga 22,4 KS (16,5 kW) pri 8500 o/min
Kočnice Sprijeda disk promjera 240 mm, straga disk promjera 240 mm
Gume sprijeda 120/70-14, straga 140/60-14
Masa 158
Visina sjedala 795 mm
Servisni interval 6000 km
Cijena 35.697 kuna
Mjerenja
Najviša brzina 130 km/h
Prosječna potrošnja 3,8 l/100 km
Cijena rabljenih
Za redizajnirani model s piaggiovim motorom iz 2007. treba izdvojiti oko 20.000 kuna, a za starija godišta cijene variraju ovisno o stanju motora
Savjeti
Ugradnja top-casea zbog malo prtljažnog prostora
+ sportski izgled, dobra zaštita od vjetra, opušten smještaj za vozača
- staromodno otvaranje sjedala pomoću bočne bravice, mali prtljažnik, cijena