Povijest modela
|
Piaggio Beverly 250 (verzija S) |
Piaggiov beverly 200 i kasnije 250 obilježili su naše prostore kad su u pitanju skuteri s velikim kotačima, a u 2006. i 2007. godini bio je najprodavaniji skuter obujma većeg od 50 ccm. U jeku popularnosti beverly je zakoračio u godine, pa ga tijekom vremena prate stalne vizualne korekcije i razni podmodeli.
Njegov početni moto bio je biti brz u gradu, a ne izgubiti na udobnosti. Tu je još dobar, a time i konkurentan. Ovjes je podešen mekano i ugodno pegla neravnine, ali cijela ciklistika pomalo zbunjuje. Točnije, prednji kraj kao da lebdi u zraku, čime ne djeluje ohrabrujuće na vozačevo samopouzdanje pri ulasku u zavoj i prolasku kroz njega. To se, dakako, odnosi i na brze i na spore zavoje. Unatoč tome, ukupan dojam je vrlo dobar pa je beverly tijekom vremena postao standard.
2004.
2005. Prvi puta beverly je predstavljen opremljen motorom obujma 250 ccm, a godinu kasnije je stilski dotjeran i preimenovan u beverly sport. Tijekom vremena beverly je dobio mnogo inačica koje se razlikuju po izgledu i po obujmu motora, a proizvodio se ili se i dalje proizvodi s motorima obujma 125, 200, 250, 300, 400 i 500 ccm.
2006. godine predstavljen je model 250 S
2007. Predstavljena verzija cruiser 500 koja je s nešto retro detalja i boljom opremom postala najluksuznija u ponudi, a za
2008. godinu piaggio je pripremio i inačicu tourer s motorima obujma 125 i 250 ccm.
Beverly tourer nudi putne detalje poput vjetrobrana, drugačije instrumente od standardne inačice i dobru pripremu za putnu dodatnu opremu poput bočnih kofera i top-casea. Model tourer kao i cruiser služi kako bi održao brojke prodaje i dalje u vrhu klase, a za prošlu godinu Piaggio je predstavio model tourer opremljen novim jačim motorom quasar obujma 300 ccm. Posljedica odlične prodaje i popularnosti kroz godine kroz razne varijante je i ogroman broj rabljenih modela, pa se može vrlo dobro birati.
2010. godine na tržište izlazi potpuno obnovljeni Beverly 300 koji letvicu podiže još više te ponovo definira mjerila u klasi. Uz odlične performanse i izgled ovaj model trenutno ima i vrlo prihvatljivo cijenu
Većina je skutera u dobrom stanju, no stariji modeli često imaju velik broj prijeđenih kilometara na brojaču. Ukoliko su redovito servisirani i u njih možete imati povjerenja
Cijena rabljenih
Izbora je na pretek. Za model 250 iz 2005. izdvojiti ćete oko 15.000 kuna, za model iz 2006. oko 18.000 kuna, dok su modeli iz 2007. i 2008. od 20.000 kuna naviše
Mjerenja
Najviša brzina 125 km/h
Prosječna potrošnja 3,9 l/100 km
Savjeti
Poželjno ga je opremiti vjetrobranskim staklom i top-case-om
+ karizma, pouzdanost, bogat izbor na tržištu, veliki spremnik goriva, dobar smještaj za vozača, multifunkcionalnost, bogata ponuda rabljenih
- zaštita od vjetra, kočnice, ovjes, instrumenti, manjkava završna obrada (prva serija)