Test | Honda CBR 125 R - Web katalog 2011.
Povijest modela
Hondin CBR 125 R nije samo malen, već je i uzak. Osim ukrašavanja atraktivnim repsol dizajnom, Honda nije učinila mnogo da bi taj model prezentirala kao ultra cool motocikl za mlade. Primjerice, uske gume posve su izvan današnjih standarda, a zastarjelu tehnologiju gradnje prema uzoru na azijsku filozofiju, nipošto nismo u Europi očekivali od Honde. Mogli bismo unedogled gunđati o manjku prostora za smještaj vozača, i još mnogočemu, no istina je da je CBR 125 R motocikl koji je na hrvatskom tržištu pružio izuzetno jak otpor najezdi jeftinih „kineza“ od 125 ccm. Naime, Hondin hrvatski uvoznik - Ruting, u 2006. godini snizio je cijenu na vrlo prihvatljivih 25.990 kuna, što je ustvari bila prevaga za vozače koji su dvojili o kupnji. Tako gotovo 14 KS snažan jednocilindrik ponosno tiska do brzine od 116 km/h, a mala masa od svega 124 kg omogućuje mu iznimnu agilnost te lakoću upravljanja. Uz to, potrošnja se bez problema može spustiti i ispod tri litre na 100 km. Za 2011. godinu predstavljen je novi CBR 125 R koji se vizualno oslanja na najnoviji model CBR-a 1000 RR, a u odnosu na prethodnika djeluje puno ozbiljnije nastrojen pravim sportskim vozačima.
Provjera
Prve „no name“ ugradnje guma se ne treba bojati. Naime, lako se mijenjaju kompatibilnim bridgestoneom BT45, i to u dimenzijama 100/80 sprijeda te 120/80 straga. Završna obrada motocikla je na visokoj razini pa nema prigovora. Također, potrošni su dijelovi jeftini. Primjerice, pogonski lanac izdrži i do 15.000 km te stoji oko 600 kuna. Servisi se kunu u kvalitetu pogonskog agregata te spominju da već sada ima motocikala s više od 40.000 km koji su tu kilometražu izvezli bez ijednog kvara. Nisu poznati ni nedostaci sustava za ubrizgavanje koji se počeo ugrađivati od 2007. godine.
Stanje na tržištu
Ako ste u potrazi za malim CBR-om, tada to postaje problemom. Naime, ne voli pretjerano mijenjati vlasnike pa je ponuda u oglasnicima iznimno mala. Uz rijetke primjerke u pravilu je istaknuta fer cijena od 10.000 do 15.000 kuna. Dakako, najtraženija je repsol replika koja je omiljena među mladim vozačima.
Dostupnost na tržištu - mala
Povijest modela
2004.
Model zasnovan na aktualnom modelu CBR-a 1000 RR
2011.
Novi, potpuno izmijenjeni model
Mjerenja
Najviša brzina 116 km/h
Ubrzanja
0-50 km/h 4,2 s
Elastičnost
50-80 km/h 15,3 s
Potrošnja
Gradska vožnja tri litre/100 km
Zajednica | Komentari