2010-03-11 , Autor: Tomas Schmieder , Slike: Fact | |
Honda VFR okupila je nekoliko tisuća obožavatelja. I sada cijela Europa slavi novi VFR 1200 kao preuranjeni božićni poklon. No, je li se čekanje isplatilo?
Francuski bajkeri, koje je Motorradova testna ekipa susrela na odlasku u susjednoj zemlji, bili su posve impresionirani. Nakon što su ugledali novi VFR 1200 F, vratili su se i slijedili našu ekipu do obližnjeg parkirališta. „La nouvelle VFR!“ („Novi VFR!“) uzviknuli su s divljenjem i zadovoljstvom! Konstrukcija V4 naprosto ima golem broj obožavatelja. Samo u Europi je od 1986. godine gotovo 162.000 kupaca „prisvojilo“ hondu VFR. Naime, svaki VFR-ov model uvijek uspješno objedinjuje sport i touring karakteristike.
Do 2002. godine Honda je svake četvrte godine temeljito redizajnirala VFR-ove modele. No, 2006. godine je umjesto očekivanog nasljednika VFR-a 800 na tržište lansirana tek obazriva modifikacija sustava V-Tec. Uzme li se u obzir da se Werner Koch u svom izvještaju iz 2006. o modelu izjasnio da želi VFR s obujmom od cijele litre, ništa neočekivano.
Kut savijanja koljena vozača i suvozača nije jednak, pa se različito umaraju na dužem putovanju. Dvostruki rukohvat za suvozača mogao bi biti nešto više naprijed
E, pa novi VFR sada ima obujam od čak 1237 ccm, što predstavlja povećanje od dobrih 50 posto. Usprkos tome, taj motocikl od 268 kilograma djeluje poprilično nježnijim nego na prvim fotografijama. Divljenje ponajprije izaziva uočljiv, neobičan dizajn. Čiste linije, mirne i minimalističke površine, elegantni prijelaz između spremnika goriva i maske koja prisno obavija motocikl. Sasvim glatko, bez vijaka, i to zahvaljujući prikrivenim plastičnim spojkama i spojevima na principu čička.
Obujam: 1237 cm3
Snaga: 173 k (127 KW) 10000 rpm
Okretni moment: 129 Nm @ 8750rpm
Prednja kočnica: 320 mm , , 6 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 276 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70 ZR 17
Stražnja guma: 190/55 ZR17
Obujam spremnika: 18,5 l
Maksimalna brzina: 282 km/h
VIDEO Yamaha MT-09 Y-AMT: Koliko smisla ima automatik? |
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |