2009-11-17 , Autor: Ines Brezovac, Slike: Kristijan Tićak | |
Šesnaestogodišnji typhoon ostao je vjeran svojim prvotnim karakteristikama – okretnosti i gumama većih dimenzija, no ove se godine ¨ponovio¨ novima grafikama što je pridonijelo njegovoj atraktivnosti
U Piaggiu su shvatili i primijenili zlatno pravilo – ne mijenjaj konja koji pobjeđuje! U proteklih 16 godina koliko se proizvodi, typhoon je slijedio početnu filozofiju sportskog skutera koji – kada su tereni u pitanju – ne poznaje granice. Na prvi su pogled uočljive robusne gume s ripnama koje karakteriziraju pneumatike za enduro motocikle, pa stoga – zalutate li na zemljani dio ili na radove na cesti – problema nećete imati.
Jedna od glavnih prepoznatljivih crta talijanskog tajfuna svakako je jednostavna silueta sa zašiljenim prednjim krajem. Naime, on je odsad ukrašen strelicama na oplatama što je nesumnjivo pridonijelo njegovoj atraktivnosti te mladenačkom izgledu. S druge strane, neovisno o jednostavnoj izvedbi instrumente krasi sportski štih. Tako dva retrovizora kraj malog vjetrobranskog stakla pružaju dovoljnu preglednost, no kako se ne mogu pomicati cijeli, već samo ogledala, tako je njihovo podešavanje problematično.
Premda je start nešto lošiji no što bi se od dvotaktnog gradskog skutera očekivalo, na srednjim okretajima typhoon ispoljava najviše snage te može parirati ostalim vozilima u prometu. Uz to, odlikuje se velikom okretnošću i malim dimenzijama – kao stvorenima za grad! Međutim, zbog tvrđe podešenog ovjesa pokušajte izbjegavati neravnine. Usprkos nedostatku pretinca u prednjoj oplati, koji bi bio idealan za spremanje sitnica, pod udobnim sjedalom ima dovoljno prostora za manju integralnu kacigu. Ipak, veličinom je platila podnica, te se viši vozači neće moći ugodno smjestiti.
Jednostavan i lagan, okretan i pouzdan, a uz to sportskog izgleda i performansi, Piaggiov tajfun je kao stvoren za svoje vršnjake generacije 1993. koji tek ulaze u svijet vozila na dva kotača.
Obujam: 49,4 cm3
Snaga: 4,4 k (3,3 KW) 6500 rpm
Okretni moment: 4,4 Nm @ 6250rpm
Prednja kočnica: 190 mm , , koďż˝nih klipova
Prednja guma: 120/90-10
Stražnja guma: 120/90-10
Obujam spremnika: 5,5 l
Dužina: 84 kg
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |