2008-07-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Vanda Kljajo | |
Kymco super 8 125 cilja na mlađu klijentelu. Nudi upravo ono što kompaktan skuter te klase i treba imati - agresivnost, laku upravljivost i zavidnu kvalitetu završne obrade
Kompaktan, agresivan, živahan! Upravo takav treba biti skuter koji želi privući poglede mlađih generacija. Primjerice, od 16 do 18 godina!
Budući da je njegova cjelokupna silueta i koncepcija prilagođena nadolazećim naraštajima, Kymco je modelom super 8 nesumnjivo pogodio u „živac“. Tome zasigurno pomaže i napadna žuto-tirkizna kombinacija boja koja dodatno oživljava njegov već ionako dovoljno agresivan izgled.
Za skuter sportske koncepcije sjedalo je izvedeno poprilično prostrano. Uz to, upravljač je nešto širi i podignut je visoko, tako da ne smeta pri punim zakretanjima u gradskoj vožnji, a podnica je prostrana i omogućuje čak i smještaj dodatne prtljage. Jedino što bi moglo zasmetati više vozače jest blizina prednjeg štita u odnosu na koljena, a pri snažnijim kočenjima - kada vozač po inerciji klizi prema naprijed, a koljena čak i dodiruju štit - situacija se dodatno pogoršava.
Također, super 8 125 može se pohvaliti najvišom brzinom od gotovo 100 km/h (prema instrumentima). Zrakom hlađeni agregat poprilično je tih u vožnji, a njegova su ubrzanja izrazito linerana. No, s mjesta se pokreće nešto tromije nego što smo to od Kymcovih „jurilica“ naviknuli, što se ipak može opravdati i solidnom najvišom brzinom.
Sprijeda ugrađeni disk valovitog izgleda izvrsno se uklapa u cjelinu. Njegov učinak iznimno je dobar, a doziranje prilično precizno, što se ne može reći za stražnju kočnicu koja je bubanj koncepcije. Naime, njezino je djelovanje „sporo“, a ručica nerijetko propada i do samog kraja.
Kao i kod gotovo svih kompaktnih gradskih sportaša, prostora pod sjedalom nema u izobilju pa možete smjestiti tek kacigu tipa jet, što je - budući da će većina budućih kupaca tog skutera prednost dati integralnim kacigama - po nama jedini ozbiljniji nedostatak.
Ono što je već gotovo zaštitni Kymcov znak je uobičajeno tvrdi ovjes. Stoga prelazak preko tramvajskih tračnica ili pak većih neravnina nije jača strana super osmice, iako moramo napomenuti da je zahvaljujući 14-colnim kotačima taj fenomen donekle ublažen, a 14-colni naplaci - budući da osmica lako i brzo pada u zavoje - osjete se i u poglavlju upravljivosti. U gradskoj vrevi provlačenje među automobilima iznimno je lako, a i mijenjanje pravca nikome neće biti nepremostivim problemom.
Povrh toga, iz generacije u generaciju kod tog tajvanskog proizvođača primjetna je sve bolja završna obrada. Plastični dijelovi sve su kvalitetniji, detaljima se posvećuje sve veća pažnja, a - kad je riječ o tom proizvođaču - pouzdanost ionako nikad nije bila sporna tema.
Pridodamo li svemu mladenački agresivan izgled, niske troškove redovitog održavanja te skromnu potrošnju od 3,2 litre na 100 km/h, cijena super osmice 125 od 15.995 kuna potpuno je opravdana i u skladu sa standardima koje nudi.
Obujam: 998 cm3
Snaga: 180 k (132 KW) 12500 rpm
Okretni moment: 112,7 Nm @ 10000 rpm
Prednja kočnica: 310 mm , , 6 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70 - 17
Stražnja guma: 190/50 - 17
Obujam spremnika: 18 l
Dužina: 177 kg
Maksimalna brzina: 292 km/h
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |