Test | CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso
Atraktivni cafe racer iz Kine ima specifičnu ergonomiju, ali i kvalitetne komponente renomiranih proizvođača
Kineski CF Moto pokazao se vrlo vještim u kreiranju dodatnih varijanti postojećih modela. Uglavnom je riječ o širim ili užim upravljačima postavljenim niže ili više, a koji u kombinaciji s modificiranim sjedalima u većoj ili manjoj mjeri mijenjaju ergonomiju modela 700 CL-X. Vrste i veličine kotača te kočnice također se razlikuju između tri izvedbe ovog modela, tako da vožnja na jednom CL-X-u ponekad može biti potpuno drugačije iskustvo no na onom drugom.
To se posebno odnosi na CL-X 700 Sport koji njeguje neke posebnosti koje dugo nismo iskusili. Poput recimo upravljača u M-formi. Kako sugerira i sam naziv modela, ima znatno kvalitetnije kočnice, pokrov za suvozačevo sjedalo (mono sjedalo) i nekoliko ukrasnih dodataka koji nalikuju karbonu.
Ono što pak vozač odmah osjeća prilikom prvog kontakta s motociklom je specifičan položaj sjedenja koji podsjeća na café racere. Upravljač fino leži u rukama, kut svijanja koljena je malo oštriji zbog položaja sjedenja orijentiranog prema naprijed, sjedalo je ugodno podstavljeno. Ne, CL-X definitivno nije za svakoga, pogotovo ne za 'stare kosti'.
Vožnja na Sportu po vrlo zavojitim cestama Nacionalnog parka Krka nije nimalo laka unatoč paru 17-colnih kotača. Motocikl prilikom obaranja u nagib zahtijeva konkretan impuls, veću snagu i koncentraciju no što smo navikli u ovoj klasi. S obzirom na to da se sprijeda ugrađuju Brembove kočnice s radijalnim prihvatom i radijalnom pumpom, očekivali smo pravu silu usporavanja. Međutim, ponekad je više manje, pa tako oštar ugriz kočnica unosi podosta nesigurnosti u ovu radnju. Jer, vilica toliko brzo potone da motocikl postaje nemiran. Kayabin ovjes se osjeća kruto, često je neugodno reagirao prilikom prelaska većih neravnina, no dobra je vijest da je podesiv po svim parametrima.
Paralelni twin japanskog porijekla je stari znanac, ali ga je CF Moto prilagodio svojim zahtjevima. Ne baš najbolje, jer prilično je lijen i grub u donjim režimima da bi u višima doslovce eksplodirao. Vrtnja motora snažnog 70 KS je ugodna, a pritom je dopadljiv agresivan zvuk koji dolazi iz usisne kutije. Drugi mod 'Eco' (uz 'Sport') je bilo prikladnije nazvati 'Rain', budući da u velikoj mjeri kastrira snagu motora, a niti mjenjač prilikom izmjene stupnjeva naniže nije pretjerano uvjerljiv.
Sve to pokazuje da Kinezi trebaju još dosta 'polirati' određene detalje kako bi dobili cjelinu koja funkcionira besprijekorno. A konkretan je model vrijedan truda, jer je oprema za ovaj cjenovni razred doista impresivna. Uz podesive polugice kočnice i spojke, tu su i samoresetirajući pokazivači smjera, kompletno LED osvjetljenje... Izuzev atraktivnog dizajna i kvalitetne opreme, Kinezi svoje kupce mame i cijenom od 6690 eura u kombinaciji s petgodišnjim jamstvom. Da, CF Moto će u vremenima koja su pred nama definitivno ostaviti traga.
Tehnički podaci
CF Moto 700 CL-X Sport
Motor
Tekućinom hlađeni paralelni twin, dvije bregaste osovine u glavi pokretane lancem, četiri ventila, ubrizgavanje Ø 42 mm, regulirani katalizator, višelamelna spojka u uljnoj kupelji pokretana mehanički (anti-hopping), šest brzina, pogonski lanac
Promjer x hod 83,0 x 64,0 mm
Obujam 693 cm³
Kompresija 11,6:1
Snaga 70 KS (51,5 kW) pri 8750 o/min
Okretni moment 61 Nm pri 6500 o/min
Statična buka 88 dB(A)
Okvir, ovjes, kočnice
Čelični cjevasti okvir, motor noseći dio, prednja upside-down vilica Ø 41 mm, aluminijska stražnja vilica, položeni monoamortizer, potpuno podesiv, sprijeda dvostruki diskovi Ø 300 mm i čeljust s četiri klipa, straga disk Ø 260 mm i čeljust s jednim klipom, ABS.
Alu-legura 3.50 x 17; 5.50 x 17
Gume 110/80-17; 180/55-17
Masa i dimenzije
Međuosovinski 1405 mm, kut glave okvira 66 stupnjeva, predtrag 100 mm, hod sprijeda/straga 150/150 mm, visina sjedala 795 mm, masa sa svim tekućinama 205 kg, dopuštena ukupna masa 376 kg, spremnik goriva 13,0 litara
Garancija pet godina
Boje bijela, siva
Cijena od 6690 eura (model za 2023. košta 5590 eura)
Mjerenja
Najviša brzina 180 km/h
Ubrzanje
0-100 km/h 4,5 s
0-140 km/h 8,6 s
Međuubrzanje
60-100 km/h 5,4 s
100-140 km/h 11,2 s
Potrošnja
Magistrala 4,4 l/100 km
Doseg 295 km
Zajednica | Komentari