Motorevija
PRETRAGA
2011-02-03 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Danijel Puljek
Bookmark and Share

S nekoliko zanimljivo zamišljenih CTEK-ovih kablova te konektora problemi sa strujom na motociklu zauvijek su riješeni

Razna CTEK-ova dodatna oprema omogućuje bolje iskorištenje akumulatora

Predstavljamo vam nekoliko izvrsnih strujnih pomagala tvrtke CTEK koji su novina na našem tržištu, a svakako će olakšati život svima koji se zbog problema sa strujom nerijetko „motaju“ oko akumulatora, kao i onima koji imaju potrebu koristiti struju iz akumulatora za druga trošila izvan motocikla. Naime, uz nekoliko jednostavnih produživala te utikača može se - neovisno o tome trebamo li ga puniti ili trošiti - dobiti pristup akumulatoru bez nepotrebnog demontiranja dijela motocikla.

Uz to, cijena posebnih kablova i konektora je pristupačna, a svi su međusobno kompatibilni te se mogu koristiti i s Ctekovim punjačima koje smo predstavljali prošlih godina. Svaki konektor zaštićen je od utjecaja vode i prljavštine, a na donjim vam slikama donosimo nekoliko zanimljivih te korisnih kombinacija. Više informacija potražite na www.beren.hr

1. Montaža na akumulator



Sve započinje „čvrstim spojem“ prvog kabla na polove akumulatora. S druge se strane nalazi klasičan Ctekov konektor „quick release“ na koji ćete moći spajati daljnje nastavke prema želji - od punjača akumulatora do priključka za punjenje mobitela. Taj će kabel biti jedini na motociklu cijelo vrijeme, a nakon što njegov konektor izvedete izvan oplata, više neće biti potrebno prilaziti akumulatoru.


2. Ugrađena kontrola napona




Početni kabel, ako ga tako možemo nazvati, ima ugrađeni auto-osigurač radi kontrole napona te zaštite u slučaju kratkog spoja. Neovisno o tome za što ćete koristiti struju iz akumulatora - niste li detaljno proučili uputstva za upotrebu - ne mijenjate serijski osigurač jačim.


3. Ugradite auto-priključak za punjenje




Jedna od primjena je ugradnja tzv. auto-priključka za punjenje raznih trošila poznatijeg kao auto-upaljača. Većina motocikala nema serijski taj utikač, a njime se mogu pohvaliti samo neki touring modeli te neki modeli maksi skutera. Svima ostalima pod sjedalom može biti taj priključak za punjenje mobitela ili navigacije, sve dok vam ne zatreba priključak za nešto drugo.


4. Punite akumulator




Možda vam je akumulator slab ili ste jednostavno ostavili kontakt i svjetlo cijelu noć uključene. Tada na početni kabel naprosto ukopčajte Ctekov punjač akumulatora i punite te održavajte akumulator (vidi primjenu).


5. Ugradite konektor s kontrolom napona




Na početni kabel možete ugraditi i kabel koji završava konektorom s integriranim signalnim lampicama koje - punite li ga Ctekovim ili nekim drugim izvorom struje - pokazuju stupanj napunjenosti akumulatora. Iako je primarno namijenjen za ugradnju na brodove i jedrilice, taj se konektor može čvrsto ugraditi negdje na oplatu motocikla što će biti izuzetno zanimljivo ponajviše putnicima s velikim touring motociklima. Isto tako, valja spomenuti da konektor ima gumeni poklopac koji je - dok ga ne koristite - i na oplati zaštićen od kiše i prljavštine.

Gdje kupiti?





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R