2010-03-08 , Autor: Danijel Puljek | |
Nakon analize rezultata vašeg glasovanja putem dopisnica našeg natječaja Best bike spremni smo objaviti moto-pobjednike po kategorijama
I OVE GODINE, sada već po uobičajenom scenariju, vaše mišljenje definiralo je poredak i pobjednike u osam kategorija našeg natjecaja Best bike 2010. Rezultati su više nego zanimljivi te govore ponešto o generalnoj percepciji pojedinog modela na našem tržištu. Možemo reci samo da su nas neki rezultati iznenadili, a da su pojedini iznimno logični.
Pritom je ponajviše profitirala Yamaha čiji su modeli pobjednici u čak četirima kategorijama, a u neke od „nelogičnosti“ možemo svrstati, primjerice, rezultat u kategoriji A. Naime, uz recimo to tako, očekivano dobar plasman kawasakija GTR-a 1400 pomalo je zanimljiv odabir BMW-ovog modela R 1200 RT na drugom mjestu, uz ponuđeni model K 1300 GT tik do njega. Očito je naša policija odradila dobar marketinški posao za taj model, dok je model K dodatno opterećen lošim rezultatima testa izdržljivosti koji smo objavili u sljedećoj Motoreviji, odmah nakon najave igre Best bike i upravo u trenutku kada ste možda ispunjavali svoju dopisnicu. No, najveći misterij je svakako trećeplasirani triumph sprint ST. Taj već dugogodišnji pripadnik klase sport-tourera izuzetno je rijedak na našim cestama, a od uvoznika, prezentacije modela, pa i svježeg cjenika ni traga. Čini se da je njegova pojava i dalje osobito privlačna, a ne treba zaboraviti da smo još u broju 10 iz 2006. godine objavili njegov test izdržljivosti na 50.000 km koji je sprint izvezao bez problema, što je možda bilo presudno u davanju glasa upravo njemu.
Ostali rezultati nekako se čine u skladu s trenutačnim motociklističkim promišljanjima. Ipak, zanimljivo je vidjeti da u kategoriji sportskih motocikala pobjedu odnosi Yamahin model R1 ispred svježije predstavljenih BMW-a i aprilije, što je - barem što se našeg tržišta tiče - svakako pohvalno za japansku prezentaciju svog modela.
No, da ne bismo pretjerano komentirali, prepuštamo vam da na temelju poretka procijenite jesu li vaši ili neki posve drugi favoriti stigli na vrh svoje kategorije. U svakom slucaju, rezultati pokazuju da su vaše simpatije bile iskrene te da su određeni modeli - bez obzira na svoju vremešnost i mogućnost izbora svježijeg modela nekog drugog proizvođača unutar iste kategorije - pridobili vašu naklonost. Stoga je to više nego jasan znak inženjerima i marketinškim stručnjacima gdje su napravili dobar posao, a gdje podbacili. Jer tržište, dakle vi, ste oni čija je posljednja. Zahvaljujemo vam na angažmanu, a vaši su "oskari" u ovogodišnjem izboru otišli sljedećim modelima...