Projekt Ride Mercury namijenjen je za elektrifikaciju dvoventilskih boxera
Pariška radionica Mototherapy specijalizirana je za custome i cijenjena je u međunarodnim krugovima. Poslovni partneri Jean-Marie Raymon i Cédric de Azevedo pokrenuli su i novi projekt s ciljem elektrifikacije klasičnih motocikala, za početak je riječ o BMW-ovim dvoventilskim boxerima odnosno modelima R 45, R 65, R 80 i R 100 proizvedenim do sredine 90-ih godina.
U pozadini cijele priče su sve strože restrikcije za starije motocikle s motorima na unutarnje izgaranje, koje u Parizu sve više ograničavaju vlasnike. Kao jedno od rješenja nameće se elektrifikacija postojećih klasika, ali za razliku od nizozemske radionice LM Creations koja zadržava kućište boxera, Mototherapy ima drukčiji pristup.
Njihov koncept nazvan Ride Mercury podrazumijeva ugradnju baterijskog sklopa koji oblikom podsjeća na izvorni boxer, dok je elektromotor smješten u stražnjem kotaču. Takav inženjerski pristup ima određenih manjkavosti koje se prije svega odnose na neovješene mase. Također, točka težišta motocikla pomaknuta je unazad što ima negativan utjecaj na vozne osobine, a budući da nema kardanskog prijenosa potrebno je ugraditi novu stražnju vilicu.
Dorade okvira i kočnica nisu potrebne jer elektromotor razvija skromnih 10 kW (13,5 KS), ali i 200 Nm okretnog momenta. Performanse su vrlo umjerene, najviša brzina iznosi 110 km/h što znači da je originalni benzinski R 45 brži. Baterija je kapaciteta 10 kWh i omogućuje doseg oko 100 km, a vrijeme punjenja iznosi 4 sata.
No, projekt tek treba dobiti puni zamah, Mototherapy je u potrazi za investitorima koji bi trebali osigurati 300.000 eura inicijalnog kapitala potrebnog za izradu prvog prototipa. Kad i ako kit Ride Mercury bude homologiran i dostupan za kupnju, za očekivati je cijenu između 12.000 i 14.000 eura. Riječ je o pozamašnom iznosu koji stavlja velik upitnik na uspješnost komercijalizacije ove ideje.