Posebno je razvijena za korištenje na zavojitim magistralnim cestama i obećava poboljšane performanse u pogledu preciznosti, povratne informacije i prianjanja na mokrom u usporedbi s prethodnikom oznake Mk3
U svijetu guma vlada prava zbrka. Danas se i oni upućeniji, koji prate nove tehnologije guma i novitete, sve manje snalaze u njihovoj namjeni i klasifikaciji. Zašto? Klase i namjena guma sve više interferiraju, teško je u toj šumi ponude izabrati pravo 'drvo'. Dunlopov SportSmart u tome nije izuzetak, iako je oduvijek bio klasificiran kao hipersportska guma koja je u 90 posto namijenjena za cestovnu uporabu dok preostalih 10 posto pokriva povremene odlaske na trkalište.
Za koje je vrste motocikala prikladna u najnovijem izdanju pod oznakom Mk4? Naravno, u prvom redu za sportske motocikle (600 do 1000 ccm), potom za nakede i hypernakede te sve popularnije crossovere. Novosti? SportSmart Mk4 po Dunlopovim navodima nudi primjetnu nadogradnju performansi u usporedbi sa svojim prethodnikom. Kombinacija optimizirane gumene smjese i dokazanih tehnologija poput 'MultiTreada' čini je idealnom za potrebe vozača čiji je primarni teren zavojita magistralna cesta. Koliko je u toj mješavini 'sportskog duha'? Ako je suditi po prethodniku, prilično puno, no treba imati na umu da su iznad SportSmarta Mk4 unutar kuće klasificirane čak tri još 'sportskije' gume: SportSmart TT, GP Racer D212 i D213 GP Pro.
Revidirana smjesa SportSmarta Mk4 bazirana je na naprednim polimerima i optimiziranoj smjesi silicijevog dioksida, a konstruirana je za pružanje izvrsnih performansi na mokrom. Prema Dunlopu, guma nudi 20 posto više prianjanja na skliskim površinama i 18 posto bolje prianjanje na dionicama srednjeg prianjanja. U isto je vrijeme poboljšano prianjanje na suhom i vrijeme zagrijavanja gume. SportSmart Mk4 dakako profitira od ogromnog Dunlopovog iskustva u motosportu, posebno iz SBK-a i SST-a.
Prema navodima inženjera, ključni cilj razvoja bio je poboljšati performanse u nagibu. Koristile su se tehnologije poput 'Dynamic Front Formule' i 'Carcass Tension Control Systema'. Ove su značajke osmišljene kako bi osigurale precizno upravljanje, visoku stabilnost i maksimalno prianjanje u svakoj situaciji i uvjetima. Optimizirani dizajn gaznog sloja i nova kontura gume SportSmart Mk4 također su dizajnirani da doprinesu poboljšanoj agilnosti i ravnomjernom trošenju.
Koliko je novi Mk4 doista napredovao u odnosu na prethodnika otkrit ćemo vrlo brzo, budući nam ga je Dunlop ustupio na cjelogodišnji test. O dobrim i lošim stranama ove gume izvještavat ćemo vas redovno, kako u print izdanju tako i na našem webu. Više informacija o SportSmart Mk4, kao i cijenama, potražite na
unikomerc.hr
Dostupne dimenzije:
120/70 ZR17 (58W)
160/60 ZR17 (69W)
180/55 ZR17 (73W)
190/50 ZR17 (73W)
190/55 ZR17 (75W)
200/55 ZR17 (78W)