Limitirana serija Firebladea dolazi u mat boji 'Pearl Morion Black' te s brojnim komponentama od ugljičnih vlakana. Serija je ograničena na 300 jedinica, a broj motocikla istaknut je na pločici na spremniku goriva. Broj 293 i 294 su rezervirani za - Hrvate
Honda CBR 1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition! I članovi Mense bi mogli imati problema zapamtiti puni naziv Hondina limitiranog modela, stoga ćemo ga u nastavku teksta skraćeno nazivati - Fireblade Carbon. Riječ je o ograničenoj seriji Firebladea SP u 300 jedinica, a od kojih su dva rezervirana i za Hrvatsku.
I dok je onaj s brojem 293 već otišao put Splita, broj 294 još uvijek pozira u Hondi Ruting Rijeka i - čeka kupca. Cijena? Prihvatljivih 33.500 eura. 'Prihvatljivih'? Stvarno?! Da, jer u usporedbi s početnom cijenom velikoserijskih superbikeova poput BMW-a M 1000 RR-a (od 38.683 eura plus doplate) ili Ducatija Panigalea V4S-a (od 36.990 eura plus doplate), ona Fireblade Carbona djeluje poput diskontne.
O kakvom se Firebladeu zapravo radi? Naravno, baza je CBR 1000RR-R Fireblade SP što znači da izvedba Carbon također razvija 215 KS (160 kW) pri 14.000 o/min i okretni moment od 113 Nm pri 12.000 o/min. Tu su i Akrapovičev ispušni sustav, ovjes Öhlins Smart Electronic Control (S-EC), četveroklipne kočne čeljusti Brembo Stylema R, aerokrilca, podesivi quickshifter/blipper, stražnja vilica Unit ProLink u stilu RC213V-S-a, elektronski amortizer upravljača itd.
Naravno, vrhunac limitirane serije su dijelovi od karbona koji motociklu snižavaju masu za jedan kilogram (200 kg) u odnosu na standardnu izvedbu Fireblade SP-a. Ujedno, kupcu na poklon idu i standardne oplate i popratni elementi. Zahvaljujući upotrebi komponenti od karbonskih vlakana i sveobuhvatnoj opremi s najnovijim sustavima asistencije, Fireblade Carbon nudi visoku razinu ekskluzivnosti i performansi. Budući da je riječ o ograničenoj seriji od svega 300 jedinica, Fireblade Carbon zasigurno je i na meti kolekcionara koji na njega gledaju kao - pametno ulaganje.