Motorevija
PRETRAGA
2011-07-09 20:37:11 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Kralj Brna Max Biaggi u današnjem je superpoleu bio najbrži te sutra kreće s prve startne pozicije


Nepredvidljivo vrijeme - koje su prognostičari najavili za subotu - odlučilo je poštedjeti vozače loših uvjeta na stazi. Prolom oblaka odradio je svoje u pet sati ujutro pa je ostatak dana bio pravi ljetni - Brno je grijalo čak 30 stupnjeva Celzija, a temperatura asfalta dosegnula je 53 stupnja!

Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) vladao je drugim kvalifikacijskim treningom. Vrijeme 1'59,668 postavio je već u drugom brzom krugu - izazov kojemu niti jedan od 21 vozača nije bio dorastao. U ostalih pedesetak minuta jedino su Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) i Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) odvezli svoj najbrži krug ispod dvije minute. Isti scenarij uslijedio je i u superpoleu - Biaggi je spustio vrijeme na 1'58,580 i uzeo drugi pole position ove sezone.



Carlos Checa (Althea Racing) je u ranom stadiju drugog slobodnog treninga postavio 2'00,405. S vremenom ispod dvije minute i jedne sekunde iza njega su se naredali Melandri (Yamaha WSBK), Biaggi, Fabrizio, Lascorz (Kawasaki RT), Haslam (BMW Motorrad Motorsport) i Laverty (Yamaha WSBK). Za to se vrijeme Jakub Smrz (Effenbert-Liberty Racing) vrtio oko desetog mjesta sa 2'01,5, a petnaest minuta prije kraja otpočelo je njegovo uspinjanje ka vremenu od 2'00.

Jedanaest minuta prije kraja Biaggi je zaprijetio Checinom vremenu u prva dva sektora staze, no na koncu je ciljem prošao s vremenom 2'00,523. Nedovljno za prvo mjesto, ali dovoljno da Melandrija skine s druge pozicije.



U devetoj minuti prije kraja slobodnog treninga Laverty ruši ducatijevo vrijeme - yamaha je 'Masarykov okruh' obišla za 2'00,228. U sljedećem krugu Irac ruši i vlastito vrijeme te postavlja ljestvicu na nedostižnih 2'00,198.

Zastavica je već označila kraj kad je Leon Haslam u svome posljednjem krugu poboljšavao vrijeme, no na koncu je završio ipak samo na 10. mjestu. I Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia) je u posljednjem krugu ostvario svoje najbolje vrijeme te se vinuo na četvrto mjesto u poretku. Domaćin Smrz ostao je na 12. mjestu, dok se Sykes (Kawasaki RT) s kawasakijem probio do sedmog, ispred Fabrizija, Hage (PATA RT Aprilia), Haslama i Lanzija (BMW Motorrad Italia).

Matteo Baiocco (Barni RT) dvije minute prije kraja u 10. je zavoju zbog tehničkog problema morao stati na nekoliko minuta.

Na drugom kvalifikacijskom treningu koji se vozio popodne najbolji je bio Biaggi, ispred Fabrizija, Hage i Sykesa.

Vozači klase superbike mogli su odmoriti na svega 30 minuta jer im je potom uslijedio superpole - eliminacijske kvalifikacije za startnu rešetku na sutrašnjoj utrci. Šesnaest najboljih vozača iz kvalifikacijskih treninga ulazi u superpole 1. Četvorica najsporijih nakon 14 minuta otpada, a ostali vozači idu u superpole 2 koji traje 12 minuta. Još četvorica s najlošijim vremenima ostaju u trećem startnom redu, dok se za prva dva reda u superspoleu 3 bore osmorica najboljih.



U SP1 ušli su Checa, Smrz, Melandri, Biaggi, Fabrizio, Laverty, Haga, Sykes, Haslam, Camier, Guintoli, Badovini, Berger, Baiocco, Lanzi i Aitchison. Melandri je na pola SP1 vodio sa 1'59,379, ispred Chece i Biaggija te timskog kolege Lavertyja. Camier je nakon prvog sektora kasnio sam 104 tisućinke, no tada je pao. Borbeni Britanac je, međutim, brzo otišao u boks, uzeo drugi motocikl i odvezao 1'59,804.
Guintoli dvije minute prije kraja podiže svoje vrijeme na 1'59,706 i slijeće na četvrtu poziciju. Minutu i pol prije kraja Sykes je zaprijetio Melandrijevom vremenu najboljim prolazom kroz prvi i drugi sektor, no motocikl mu se zatresao pa je ostao bez prve pozicije, uspjevši izvesti 1'59,752 i doći na šesto mjesto. Smrz u posljednjem krugu ostvaruje 1'59,562 i dolazi na treće mjesto ispred Biaggija. Japanca Hagu je dotad dobar vikend ostavio gorkog okusa. Startat će tek iz četvrtog reda, kao i Haslam, Lanzi te Baiocco.

Seriju vremena na niskih 1'59 u SP2 otvara Biaggi, no granicu na 1'58,930 ubrzo spušta friško ošišani Checa.



Trinaest sekundi do kraja Sykes se penje na drugo mjesto sa 1'58,942. Bez borbe za najbolje pozicije ostaju Badovini, Guintoli, Aitchison i Berger.

U SP3 u prvom brzom krugu Biaggi ostvaruje 1'58,580, a to je vrijeme do kraja ostalo najbolje, stoga će u lov na dvostruku pobjedu na Brnu 2011. krenuti s najbolje startne pozicije. Do njega u prvom redu bit će Melandri, Checa i Laverty, dok će Smrz, Fabrizio, Camier i Sykes najbolji plasman tražiti iz drugog reda.


SUPERSPORT

U sutrašnju utrku klase supersport s pole positiona će krenuti Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda). Francuz je u svom posljednjem krugu na stazi napravio vrijeme vrijedno najbolje pozicije na startu - 2'03,548. Prvi red za sutrašnju predstavu rezervirali su također Broc Parkes - koji je pao na slobodnom treningu, no bez posljedica, David Salom i Gino Rea, svi s vremenom ispod dvije minute i četiri sekunde. Sljedeća dva reda popunili su vozači s vremenom 2'04, na čelu s Roccolijem, Lowesom, Daviesom i Harmsom.

Fabien je također dominirao i drugim slobodnim treningom, gdje je jedini odradio 2'03. Salom i Roccoli odvezli su niskih 2'04, dok su Rea i Lowes zaokružili najbolju petorku s nekoliko desetinki slabijim vremenima.

Nakon što je sve bilo gotovo, uzeli smo i nekoliko izjava glavnih protagonista.


Fabien Foret (SSP), pole sitter



Ujutro smo bili najbrži, bilo je odlično. No, problem nam je pravila vrućina. Treba mi još malo vremena kako bih razumio ponašanje motocikla u ovakvim uvjetima. Tim je radio na poboljšanju i na koncu sam napravio najbrže vrijeme za najbolju startnu poziciju. To je uvijek dobro za tim jer dečki naporno rade. Mislim da smo poprilično spremni za utrku. Nadam se da neće padati kiša jer ju ne volim, ali ako bude, dat ću sve od sebe. Vidjet ćemo.


David Salom (SSP), 3. startna pozicija



Zasad smo zadovoljni vikendom jer smo se plasirali na drugo [Broc Parkes] i treće mjesto. Mislim da sam mogao napraviti i bolje vrijeme, no u zadnjem mi je krugu zasmetao vozač ispred mene. Smatram da mogu odvesti dobru utrku jer sam postigao dobar ritam.


Chris Vermeulen (SBK), 20. startna pozicija



Moja fizička sprema nije baš savršena. Koljeno se oporavlja, no prije dva sam mjeseca povrijedio lakat, te sam na isti opet pao na jučerašnjem treningu. Natučen sam, no oporavljam se. Danas se osjećam bolje, a siguran sam da će sutra biti još bolje. Utrka će biti teška. Zbog pada sam propustio prvi trening pa zato zaostajem za ostalima. Startat ću s 20. mjesta pa ću se morati dobro potruditi.


James Toseland (SBK), mijenja ga Lorenzo Lanzi



U petak sam odvezao slobodni trening samo kako bih isprobao motocikl. Sve je bilo u redu, stoga se u Prvenstvo vraćam na Silverstoneu.



Kompletnu galeriju slika današnjeg dana pogledajte na profilu Motorevija Magazin na Facebooku.



Tekst: Ines Brezovac, Foto: Ivan Tomšić i Ines Brezovac





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R