Motorevija
PRETRAGA
2024-12-18 09:34:21 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

CB 1000 R Hornet razvija 152 KS, odnosno 157 KS u plemenitijoj verziji SP



Hornet obujma jedne litre bio je važan novitet na prošlogodišnjoj EICMA-i, no na putu od sajma do Hondinih salona se negdje zagubio. Pojavio se ponovno netom prije ovogodišnjeg salona, s tim da je Honda ovaj put nadodala i elegantnu verziju SP. Ista blista s atraktivnim dodacima te čak razvija i više snage od svoje bazne inačice.

Četverocilindrično srce posuđeno je iz Firebladea iz 2017. te je smješteno u okviru od dvostrukih čeličnih greda. Potentni motor promjera i hoda 76 x 55,1 mm napaja se gorivom kroz leptirasta tijela promjera 44 mm, a smjesu goriva i zraka se komprimira u omjeru 11,7:1. U skladu s normom Euro 5+, bazna konfiguracija Horneta 1000 isporučuje 152 KS pri 11.000 o/min i najviši okretni moment od 107 Nm pri 9.000 o/min.

 

Zahvaljujući kontroli ispušne klapne u sabirniku ispušnog lonca, koja oslobađa svoj puni presjek u svim stupnjevima prijenosa od 5700 o/min, Hornet SP napreduje još žustrije. Honda obećava 157 KS i 107 Nm pri istom broju okretaja kao i bazni Hornet. Na uskom nakedu koji na vagi pokazuje 212 kg, ova bi snaga trebala biti sasvim dostatna. Dapače, to je i više od onoga što nude neki izravni konkurenti poput Kawasakija Z 900.

 

Za kontrolirano korištenje potencijala Hondina četverocilindraša nude se tri unaprijed konfigurirana moda vožnje a koja su dopunjena s dva individualno podesiva. Možete postaviti vlastite parametre za performanse motora, učinak kočenja motorom, kao i kontrolu trakcije te kontrolu podizanja na stražnji kotač. Svime se upravlja s pomoću četverosmjernog prekidača na lijevoj strani upravljača i preglednog TFT-zaslona veličine pet inča, koji se zahvaljujući mogućnosti umrežavanja s pametnim telefonom može koristiti i za navigaciju.

 

Hornet SP se, poput standardnog Horneta, sprijeda oslanja na upside-down vilicu promjera 41 mm tvrtke Showa čija postavka omogućuje prilagodbe podešenja povrata i kompresije, kao i predopterećenja opruga. U premium izvedbi Horneta straga je potpuno podesivi amortizer TTX36 iz Öhlinsa koji osigurava kvalitetno ublažavanje. A kvalitetno zaustavljanje trebalo bi biti zajamčeno Brembovim čeljustima Stylema sprijeda, koje djeluju na dva diska promjera 310 mm.

 

Iz Rutinga, uvoznika Honde za Hrvatsku, potvrdili su nam i cijenu. Bazna verzija Horneta 1000 koštati 11.990 eura, dok će plemenitija izvedba SP koštati 1700 eura više tj. 13.690 eura. Iskustva iz vožnje slijede uskoro u novom broju Motorevije (165/24).





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R