CB 1000 R Hornet razvija 152 KS, odnosno 157 KS u plemenitijoj verziji SP
Hornet obujma jedne litre bio je važan novitet na prošlogodišnjoj EICMA-i, no na putu od sajma do Hondinih salona se negdje zagubio. Pojavio se ponovno netom prije ovogodišnjeg salona, s tim da je Honda ovaj put nadodala i elegantnu verziju SP. Ista blista s atraktivnim dodacima te čak razvija i više snage od svoje bazne inačice.
Četverocilindrično srce posuđeno je iz Firebladea iz 2017. te je smješteno u okviru od dvostrukih čeličnih greda. Potentni motor promjera i hoda 76 x 55,1 mm napaja se gorivom kroz leptirasta tijela promjera 44 mm, a smjesu goriva i zraka se komprimira u omjeru 11,7:1. U skladu s normom Euro 5+, bazna konfiguracija Horneta 1000 isporučuje 152 KS pri 11.000 o/min i najviši okretni moment od 107 Nm pri 9.000 o/min.
Zahvaljujući kontroli ispušne klapne u sabirniku ispušnog lonca, koja oslobađa svoj puni presjek u svim stupnjevima prijenosa od 5700 o/min, Hornet SP napreduje još žustrije. Honda obećava 157 KS i 107 Nm pri istom broju okretaja kao i bazni Hornet. Na uskom nakedu koji na vagi pokazuje 212 kg, ova bi snaga trebala biti sasvim dostatna. Dapače, to je i više od onoga što nude neki izravni konkurenti poput Kawasakija Z 900.
Za kontrolirano korištenje potencijala Hondina četverocilindraša nude se tri unaprijed konfigurirana moda vožnje a koja su dopunjena s dva individualno podesiva. Možete postaviti vlastite parametre za performanse motora, učinak kočenja motorom, kao i kontrolu trakcije te kontrolu podizanja na stražnji kotač. Svime se upravlja s pomoću četverosmjernog prekidača na lijevoj strani upravljača i preglednog TFT-zaslona veličine pet inča, koji se zahvaljujući mogućnosti umrežavanja s pametnim telefonom može koristiti i za navigaciju.
Hornet SP se, poput standardnog Horneta, sprijeda oslanja na upside-down vilicu promjera 41 mm tvrtke Showa čija postavka omogućuje prilagodbe podešenja povrata i kompresije, kao i predopterećenja opruga. U premium izvedbi Horneta straga je potpuno podesivi amortizer TTX36 iz Öhlinsa koji osigurava kvalitetno ublažavanje. A kvalitetno zaustavljanje trebalo bi biti zajamčeno Brembovim čeljustima Stylema sprijeda, koje djeluju na dva diska promjera 310 mm.
Iz Rutinga, uvoznika Honde za Hrvatsku, potvrdili su nam i cijenu. Bazna verzija Horneta 1000 koštati
11.990 eura, dok će plemenitija izvedba SP koštati 1700 eura više tj.
13.690 eura. Iskustva iz vožnje slijede uskoro u novom broju Motorevije (165/24).