Motorevija
PRETRAGA
2011-07-08 17:59:14 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Čeh Jakub Smrz ostvario je najbolje vrijeme na današnjem slobodnom treningu za utrku Svjetskog prvenstva u superbikeu na Brnu, dok je Carlos Checa najbolje odvezao kvalifikacije.



Sunčan i topao dan na mahove je rashlađivao vjetar koji je smetao natjecateljima. No, prvi koji je probio granicu od 2'01 i kojemu vjetar nije pravio veći problem bio je Carlos Checa na ducatiju s vremenom 2'00,977. Nedugo zatim redom vrijeme ispod dvije minute spuštaju Leon Camier i njegov timski kolega Max Biaggi. Tada, pak, Smrz na ducatiju leti stazom i u svojem predzadnjem, 18. krugu zaustavlja štopericu na 2'00,200, što je na koncu bilo bolje od Biaggijeva vremena za 171 tisućinku. Raspoloženi domaćin još je jednom dokazao da je sposoban odraditi najbrži krug.



Nakon slobodnog treninga uslijedile su kvalifikacije. Nakon petnaestak minuta označene su bijelom zastavom s dijagonalnim crvenim križem, a to znači da je staza mokra. No, kiša je nakon desetak minuta stala te su se vozači vratili pokušaju 'skidanja' vremena.

U 24. minuti Sylvain Guintoli s vrha je skinuo Hagu koji se ondje zadržao od početka kvalifikacija. Smrz se polako penjao ka vrhu, dok je Eugene Laverty spustio ljestvicu na 2'00,218 s nešto više od pola sata prije završetka. U 29. minuti Smrz skida Lavertyja s vrha postavivši 1'59,585. Biaggi je tada imao tek deveto vrijeme.

Dvadeset minuta prije kraja Checa se uspio približiti Smrzu koji još uvijek drži najbolje vrijeme. Deset minuta prije kraja Melandri dolazi na drugo mjesto odmah iza Kube, sa 1'59,653.

Ostalo je još sedam minuta, a ducati Carlosa Chece zbacio je s čelne pozicije ducati Jakuba Smrza vremenom 1'59,585. Checa je potom poboljšao vrijeme na 1'59,322 te tako ostao nedodirljiv do kraja kvalifikacija, završivši ih boljim vremenom od Smrza, Melandrija, Lavertyja, Biaggija, Sykesa, Haslama, Fabrizija i Guintolija, te Badovinija koji je popunio prvu desetorku.



Haga se nije činio pretjerano vedrim, a niti njegovi rezultati nisu bili ništa drugačiji - trening je završio na 12. mjestu, a kvalifikacije na 13. Možda se u superpoleu poboljša i s dobre pozicije krene u svoju 301. utrku.

Već je današnji dan donio odličnu uvertiru u predstavu koja slijedi u nedjeljnoj utrci - Biaggi će pokušati obraniti naslov kralja Brna i smanjiti zaostatak za Checom, dok će Kuba braniti čast pred domaćom publikom. Međutim, obojici bi planove - osim Chece -mogao poremetitii Marco Melandri. Prije svega, svi se oni moraju dokazati u sutrašnjem superpoleu kako bi izborili najbolje startne pozicije.
Spomenimo još da u klasi superbike na ovoj utrci sudjeluju i Alex Lowes - brat Sama Lowesa koji vozi klasu supersport - kao zamjena za ozlijeđenog Jonathana Reu te Viktor Kispataki, našoj publici poznat po natjecanju u Prvenstvu Alpe Jadran. Lorenzo Lanzi ponovno mijenja Jamesa Toselanda koji je pokušao voziti, no na koncu je ipak odlučio ne sudjelovati u daljnjem tijeku ovog trkaćeg vikenda. Ozlijeđeni Troy Corser također je odlučio posjetiti svoju ekipu u Češkoj.

S druge strane, klasom supersport dominiraju Kawasakijevi vozači. Slobodni trening na vrhu je završio Španjolac David Salom, a njegov kolega Broc Parkes poboljšao je najbolje vrijeme u kvalifikacijama te ih je završio krugom od 2'03,611. Prvi trening i prve kvalifikacije obećavaju za Gina Reu koji bi napokon mogao ostvariti neko dobro mjesto u utrci.

Međutim, nitko nije uspio skinuti niti jedan najbrži krug Cala Cruthclowa - onaj u klasi superbike iz 2010. 1'58,018, te u klasi supersport iz 2009. 2'02,060.

Za kraj fotografija dana, a cijelu galeriju pronađite na profilu Motorevija Magazin na Facebooku.





Tekst: Ines Brezovac, Foto: Ivan Tomšić i Ines Brezovac




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R