Propao Kawasakijev pokušaj hibridizacije: rasprodaja Ninje7 Hybrid po diskontnoj cijeni
Kawasaki se posljednjih nekoliko sezona na tržištu pokušava nametnuti kao tehnička moto avangarda. Osim što su svojim kupcima ponudili modele s kompresorom (H2R, H2 SX, Z H2) od prošle su godine u prodaji i hibridni modeli Ninja 7 Hybrid i Z 7 Hybrid. Kawasakijeva nova hibridna tehnologija izazvala je popriličnu raspravu i polarizirala mišljenja javnosti.
Kombinacija električnog motora i motora s unutarnjim izgaranjem trebala je donijeti mnoge opipljive prednosti u svakodnevici. Primjerice, da tiho i održivo 'švrljate' gradom koristeći električni pogon a da istovremeno na otvorenoj cesti nema straha od pomanjkanja dosega zahvaljujući motoru s unutarnjim izgaranjem obujma 451 ccm. Ujedno, kada se električni i benzinski motor koriste zajedno s pomoću e-Boosta, možete postići performanse ubrzanja kao na motociklu obujma 1000 ccm s potrošnjom u rangu 250-tke.
Godinu dana kasnije vidljivo je da kupci nisu imali povjerenja u ovu vrstu tehnologije ili da je jednostavno nisu prepoznali kao interesantnu. Naime, zbog toga je Kawasaki odlučio osjetno sniziti cijene dva hibridna modela u Njemačkoj – s početno zamišljenih 14.477 eura cijena je pala na diskontnih 8995 eura (PDV uključen). To je popust u iznosu od čak 5482 eura (38 posto), a riječ je o motociklima koji su prošli dnevnu registraciju u svrhu zadovoljavanja forme zbog primjene nove ekološke norme Euro5+.
Zanimljivo je da Kawasaki kupcima u Njemačkoj čak nudi i instrument financiranja bez učešća u kombinaciji s odgodom plaćanja rata u prva tri mjeseca. Isto je tako zanimljivo da na stranicama uvoznika Kawasakija za Hrvatsku, slovenskog DKS-a, za Z 7 Hybrid/Ninja 7 Hybrid i dalje stoji istaknuta cijena od 14.477 eura. Dakle, ako Kawasakijevu 'zelenu' tehnologiju smatrate dovoljno interesantnom i primamljivom, ovo je savršena prilika za kupnju. Još jedan razlog više za kupnju Kawasakija u inozemstvu je i tvorničko jamstvo u trajanju od četiri godine (u Hrvatskoj je 2+2).