Jesu li japanski motocikli jeftiniji za održavanje od talijanskih,
odnosno europskih? Jesu li Ducati i BMW premium brendovi i kada je
održavanje u pitanju? Odgovore na ta, ali i na druga pitanja pročitajte u
našoj istraživačkoj temi o servisima
Ovlašteni servis ili „kućna fuš radinost“? Vječno pitanje koje poglavito u vrijeme gospodarske krize u Hrvatskoj progoni (skoro) svakog vlasnika novogmotocikla. Ili možda ne? Da, tu je ta famozna garancija koja primjerice kod Yamahe iznosi tri godine, ili kod Aprilije dvije godine plus dvije produljenog jamstva po želji. Naprave li vlasnici ovih motocikala servis u kućnoj radinosti ili kod „prijatelja majstora“, gube pravo na garanciju koju su skupo platili. Sve je u redu ako se ništa ne dogodi, nošto ako je motocikl pod nekom tvorničkom greškom pa se pokvari? E, tada nastupaju pravi problemi...
Veliku istraživačku temu o servisnim intervalima, rasprostranjenosti mreže i troškovima održavanja devet popularnih modela motocikala različitih klasa, potražite u aktualnom izdanju Motorevije (5/2013), na svim kioscima!