U odnosu na standardni ispušni top, lakši je za 9,3 posto i povećava snagu za 1,9 KS
Povijest suradnje Akrapoviča i BMW-a seže u sada već davnu 1999., kad je razvijen ispušni top za model R 1150 GS, a nakoj brojnih drugih modela sada je došao red na najnoviji R 1300 GS. Prigušivač s dvostrukim protokom izrađen je od titanija s ručno izrađenom završnom kapom od ugljičnih vlakana, što rezultira uštedom mase od 9,3% u odnosu na standardnu serijsku verziju.
Kako to obično biva, Akrapovičev top pruža dubok i pun zvuk, uz besprijekornu završnu obradu čime je naglašena dugovječnost i izdržljivost. Osim toga, dostupna je i crna verzija, kao alternativa ovoj izrađenoj od titanija.
Performanse su važan atribut, povećanje snage i okretnog momenta iznosi 1,4 kW (1,9 KS) pri 7600 o/min odnosno 4,5 Nm pri 2300 o/min u odnosu na standardni ispuh. Uz EC/ECE odobrenje, ispuh je jednostavno montirati po principu 'plug-and-play' i bez potrebe za remapiranjem. Također, nakon instaliranja, ispušni top je u potpunosti kompatibilan s bočnim koferima BMW Motorrad.