Po svemu sudeći, iduća bi godina trebala biti jako dobra za Suzuki. Izbor modela je bogat, a cijene vrlo konkurentne
Suzukijevi noviteti izazvali su popriličan interes na nedavno održanom sajmu EICMA. Ponajviše od svih, publiku je zaintrigirao sportski crossover GSX-S 1000 GX koji dijeli platformu s modelom GSX-S 1000 GT-om. A to podrazumijeva potentni i pouzdani četverocilindarski motor snage 152 KS, što GX-a čini prilično posebnim japanskim predstavnikom ove klase. Ujedno, GX se može pohvaliti činjenicom da kao prvi Suzuki ima ugrađeni poluaktivni ovjes (SAES - Suzuki Advanced Electronic Suspension System).
S obzirom na sve, cijena od 16.990 eura se čini prilično poštenom, budući da slabiji i teži Kawasaki Versys 1000 SE stoji čak 2400 eura više (19.377 euta), dok bi za slabiju ali bolje opremljenu (radar, koferi) Yamahu Tracer 9GT+ po trenutnom akcijskom cjeniku trebali izdvojiti oko 1300 eura više (17.949 eura plus manipulativni troškovi 350 eura).
Drugi Suzukijev novitet, allround sportaš srednje klase GSX-8R pak košta 10.690 eura, što je 700 eura više u odnosu na naked izvedbu GSX-8S. Cijena je to koja je na razini konkurenata poput dvocilindarske Yamahe R7 (10.399 plus manipulativni troškovi od 300 eura) ili pak četverocilindarske Honde CBR 650R (10.650 eura).
Isto tako, poznata je i cijena druge (bazne) izvedbe V-Stroma 800 koja za razliku od modela DE koji ima žbičane naplatke od 21 i 17 cola, stiže na alu-kotačima veličine 19 i 17 cola. Bazni V-Strom je s cijenom od 11.390 eura točno 1000 eura povoljniji od 800 DE-a te 2100 eura skuplji od baznog V-Stroma 650. Uplate za sve modele su otvorene, a prve isporuke GSX-S-a 1000 GX-a kreću već u siječnju. Bazni V-Strom 800 kao i GSX-8R pak u salone stižu krajem veljače ili početkom ožujka. Kompletan cjenik dostupan je na
www.suzuki.hr