Iako su koncepcijski sasvim različiti, teška je to dvojba. Nedoumica je tim veća jer su im cijene - identične
Nitko u redakciji nije mogao predvidjeti da će objava cijene Honde X-ADV na našoj web-stranici biti najčitanija vijest u ožujku. Možda je još veće iznenađenje da ni tri mjeseca nakon njezine objave, tempo klikanja - ne posustaje. Sada je sasvim jasno da X-ADV neće biti još jedna u nizu žrtava čuvene Hondine 'metode pokušaja i pogrešaka' - poput primjerice DN-01, crosstourera i sl. - jer s gotovo svih europskih tržišta stižu vrlo pozitivne reakcije. U Italiji je primjerice prvi kontingent od 4000 jedinica rasprodan u rekordno kratkom vremenu, a čak je i njemačko tržište - koje tradicionalno nije naklonjeno skuterima - u jednom zalogaju progutalo cijelu godišnju narudžbu od 500 komada.
A u Hrvatskoj? Zasad je put do svojih vlasnika pronašlo pet X-ADV-a (početak svibnja), što za novi model 'skutera' koji košta čak 94.500 kuna nije mala stvar. Skuter je namjerno stavljen pod navodnike, no o tome ćemo nešto kasnije.U Rutingu pak kažu da X-ADV-a imaju dovoljno na raspolaganju, te da su i računali na takav pozitivan odaziv. Mi - moramo biti sasvim iskreni - nismo, a još smo manje računali na to da će se potencijalni kupci dvoumiti između njega i Yamahe Tmax 530!
Da, vaših nekoliko telefonskih upita, poruka i e-mailova bavilo se upravo tom dvojbom. U najkraćim crtama, vaša su zapažanja sljedeća - cijena im je približno ista, mirišu na premium, idealni su za pokazivanje (da, postoji i malo prostiji izraz), praktični su i dorasli svakodnevici... Sve što ste rekli ili napisali je točno, no izostavili ste najvažniji detalj - vi se zapravo dvoumite između kupnje motocikla i maksi skutera! Ne slažete se s nama? Mislite da su oba skuteri? Upravo stoga smo se i odlučili na ovu usporedbu. Jer, pokušat ćemo odgovoriti na sva pitanja koja vas muče i pomoći vam da stvorite objektivnu i zaokruženu sliku o mogućnostima i nedostacima obaju koncepata...
Kompletne dojmove iz vožnje potražite u aktualnom broju MOTOREVIJE (4/2017.)