Reinkarnirani SuperSport ne mami uzdahe samo na račun atraktivnog
izgleda, već donosi i zavidne allrounderske kvalitete. Testirali smo ga u
prestižnoj S-izvedbi
Ducati SuperSport! Poznavateljima moto sporta u trenu će kroz glavu prolaziti slike slavnih trkaćih motocikala karakterističnih po V2-motorima s kraljevskim osovinama. SuperSport je ime koje simbolizira ustrajnost, dominaciju, tradiciju, naslijeđe, uspjeh...Oni nešto mlađi, prvu će asocijaciju vezati na 'alternativne sportaše' s kraja 80-ih koji se na našim prostorima ipak nisu potpuno uspjeli nametnuti do kraja. Osporavani Ducatijev dizajner Terblanche, SuperSportu je 1998. podario novo ruho, koje ga je po svemu sudeći na kraju i - koštalo 'glave'. Serija je 2007. izbačena iz modelske ponude, da bi Ducati točno deset godina kasnije odlučio - ponovno je oživjeti.
Novi SuperSport pak razvija 110 KS i na vagi sa svim tekućinama pokazuje 217 kg. Budući da je njegovo primarno lovište cesta, dolazimo do zaključka kako je riječ o gotovo idealnoj početnoj postavci za sportsku cestovnu uporabu. Konkurencija poput Kawasakija Z 1000 SX-a i Suzukija GSX-S 1000 F-a je ili osjetno snažnija i teža, ili kao u slučaju Honde VFR 800 - nešto slabija te osjetno teža. Što još nudi SuperSport? Recimo, kompaktni međuosovinski razmak (1478 mm), strmi kut vilice (66 stupnjeva) te kratak predtrag (91 mm), što zajedno miriše na - izraženi fun faktor...
Kompletne dojmove iz vožnje i sve tehničke detalje potražite u lipanjskom izdanju MOTOREVIJE (3/2017.)