Kraj za Aprilijine V2-modele, Hondu CBR 600 RR, Yamahu R6...
Nova Euro 4 norma, koja na snagu stupa 1. siječnja 2017., temeljito će ispremiješati karte na tržištu motocikala. "Žrtava" je iz dana u dan sve više, a najnovije špekulacije vezane su uz Aprilijine dvocilindraše. Naime, Motorradovi izvori govore da tvrtka iz Noalea neke svoje modele neće prilagođavati novim standardima, a riječ je o Shiveru 750, Mani 850, Dorsoduru 750 i 1200 te Caponordu 1200. Proizvodnja spomenutih modela biti će obustavljena, a u Apriliji će se usredotočiti na modele od 50 i 125 ccm, te one s V4 agregatom – Touno i RSV4.
Je li to početak kraja za Apriliju? Nipošto – odlučno odgovara matični koncern Piaggio. Naprotiv, iz centrale navode da žele ojačati jezgru svake marke, pa će se u Apriliji fokusirati na razvoj i proizvodnju sportskih motocikala, s naglaskom na želje mlađe publike, dok će Moto Guzzi i dalje proizvoditi vrhunske tourere i retro-motocikle čiji je primarni cilj starija generacija kupaca. Ujedno, Euro 4 će značiti kraj i za dva Guzzija – Griso 1200 i Stelvio 1200.
Činjenica jest da se Aprilijini V2-modeli nove generacije nikada nisu uspjeli nametnuti kao prodajni hit, te je publika iz godine u godinu sve više gubila interes za njima. Izuzetak je tek Caponord 1200, koji je sve redom oduševio svojim poluaktivnim ovjesom i bogatom ponudom dodatne opreme po fer cijeni, no isto tako razočaravao po pitanju potrošnje goriva.
No, Euro 4 nije pogodio samo Apriliju i Moto Guzzi, već i japanske moto gigante. Naime, iako još uvijek nije službeno potvrđeno, 1. siječnja iduće godine u Europi će ujedno biti kraj i za Hondu CBR 600RR, Suzuki GSX-R 600, Kawasaki ZX-6R i Yamahu YZF-R6. Prema britanskom "Motorcycle Newsu", Japanci su izjavili da bi tehnička prilagodba na nove standarde po pitanju buke i ispušnih plinova bila preskupa i neisplativa. Stoga japanski proizvođači klasu supersport (koja godinama stagnira u prodaji te u ovom trenutku gotovo da više ne postoji na tržištu) prestaju nuditi u Europi.