Nasljednik modela TR 91 zadržava sve pozitivne karakteristike na suhoj i mokroj podlozi, uz poboljšanu trajnost
Dunlopov novitet upravo smo isprobali na svjetskoj prezentaciji u Andaluziji. Radi se o gumi koja nasljeđuje model Trailmax TR 91, dakle namijenjena je velikim enduro motociklima. TrailSmart je koncipiran kao primarno cestovno orijentirana guma (90%), uz mogućnost silaska s asfaltiranih podloga (10%).
Ruta od 200 kilometara kojom smo vozili sadržavala je različite vrste asfalta, a kraći dio vodio je makadamskim i zemljanim putevima. Prvi dojmovi govore kako se radi o nastavku uspješne priče, jer guma pruža visoku razinu gripa na suhoj cesti, stabilna je u nagibima i općenito se ponaša dobroćudno.
Zanimljivo, unatoč prednjem ovjesu Telelever, testni BMW R 1200 GS pruža više povratnih informacija s prednjeg kotača. To je svakako dobrodošla novost u odnosu na gumu prve ugradnje, posebice u slučaju modela Adventure koji se isporučuje na prilično tvrdom i koščatom Michelinu Anakee 3.
Dostupne dimenzije:
Koliki je točno napredak učinjen s TrailSmartom, pokazat će naš veliki test maksi-enduro guma koji slijedi uskoro. Sudeći prema rezultatima od prije dvije godine (Motorevija 5/2013.), Dunlop je na putu prema samom vrhu klase, a važna je novost što je TrailSmart dostupan u vrlo širokom rasponu dimenzija, ali i brzinskih indeksa. Više o svemu u idućem broju Motorevije.