Posloži: | Broj komentara: |
Sledgehammer | 2009.11.03 20:57
|
||
Pa - kad već spominješ EICMU - nadam se da idemo, jer ako neću imati ekipu za podjelu troškova, neću ni ići... i ovako mi je uletjelo neplanirano, pa nemam sada 200 eura viška da sam za sebe odem do Milana i natrag... zato se ubrzano javljajte, jer moram i na poslu organizirati da budem slobodan, ovisno kad bi se dogovorili ići... |
||
KorniKornjaca | 2009.11.02 18:30
|
||
eto, sad cemo na eicmu ici, mozda tamo nesto zapazimo.... |
||
g.sirola | 2009.11.02 07:31
|
||
Pa eto ono sta pises pod broj 2 je jedan od razloga za vjetrobran na classic-u. Na naked-u sjedis manje uspravno nego na classic-u, jer su na classic-u noge ful naprijed. Kad bi na classic-u cesto vozio preko 120, imao bi vrat ko Mike Tyson. Slazem se da su to dvije razlicite koncepcije motora, ali su obije bez vjetrobrana gadne za duzu i malo zivlju voznju. Isto se slazem da su to razlicite filozofije, no ja sam sreo mnogo filozofa na classic-u koji ne rade vise od 1000-2000 km godisnje, naravno njemu vjetrovran ne treba. Ja ih radim min.15, iako sam 6 mjeseci godisnje odsutan. Na nekim prethodnim motorima sam imao vjetrobran i nisam imao problema sa sutevima vjetra, pa mi zato sad nista nije jasno. |
||
KorniKornjaca | 2009.11.01 18:10
|
||
Citat g.sirola: taj nije imao preko 1.5m, Korni, i ja volim bez vjetrobraba na kratkim relacijama, ali kad radis 500-700km u jednom danu, pa kad prolazis u predvecerje krajem gdje ima vise insekata nego kisika u zraku, zanima me sta bi izabrao sa ili bez vjetrobrana. pa nisu japanci nit nekaj visi od 1,5m a kaj bi izabrao??? bez vjetrobrana....i dalje sam poklonik takvih motocikala kad su sasvim cisti bez ikakvih dodataka..... da se razumijemo, moj motor je naked i imam mali vjetrobran gore koji je gore pod 1. iz estetskih razloga i pod 2. zato jer bez vjetrobrana je taj motor gotovo pa nemoguce vozit iznad 120kmh jer ti oce glavu otrgnut vjetar.... to su dvije razlicite koncepcije motora i dvije razlicite filozofije...al kaj god da bilo, ja se nadam da budes nasao vjetrobran koji ce sluzit svrhi i koji ce lijepo izgledat.... ak vidim na kojem vn-u vjetrobran, priupitat cu vlasnika kak je zadovoljan s njim, pa ti prenjet podatke... OK???? |
||
g.sirola | 2009.11.01 04:47
|
||
Tako je kompa, custom ili sa malim shield-om ili bez njega. Na chopper ni u ludilu. Bit choppera je da bude cim jednostavniji (goliji), po mogucnosti samo agregat na konstrukciji. Moj VN je classic, a na classic ide vjetrobran u raznim velicinama, od malih pa do onih ogromnih jedara. Upravo su ameri na svoje krstarice odavno poceli stavljati te ogromne prozirne povrsine, koje dobro stite od vjetra i svega ostalog na duuugim putovanjima. Te velike povrsine imaju i losu stranu, prenose veliki otpor zraka na volan pa ne trena pretjerati sa dimenzijom. |
||
g.sirola | 2009.11.01 04:47
|
||
Tako je kompa, custom ili sa malim shield-om ili bez njega. Na chopper ni u ludilu. Bit choppera je da bude cim jednostavniji (goliji), po mogucnosti samo agregat na konstrukciji. Moj VN je classic, a na classic ide vjetrobran u raznim velicinama, od malih pa do onih ogromnih jedara. Upravo su ameri na svoje krstarice odavno poceli stavljati te ogromne prozirne povrsine, koje dobro stite od vjetra i svega ostalog na duuugim putovanjima. Te velike povrsine imaju i losu stranu, prenose veliki otpor zraka na volan pa ne trena pretjerati sa dimenzijom. |
||
Sledgehammer | 2009.10.31 16:59
|
||
Pa slažem se sa Kornijem jer ni ne govorimo o stavki koja bi nas distancirala... ja ne volim vjetar, ali onda i kupujem motocikle koji podilaze mojim sklonostima. Jasno mi je jedan custom/chopper motocikl ima u svojoj biti i filozofiji da je otvoren, jer njegov vozač treba biti pojam grubosti, snage i izdržljivosti, nekakav "dasa" koji ne jebe frtalj posto ni padajuće bombe, a kamoli nekakav vjetar... zato mi je jasno zbog čega se nitko ne trudi previše napraviti nekakav vrhunski vjetrobran, koji bi izdržavao velike brzine, vrhunski štitio vozača i bio nadzvučno aerodinamičan - zato jer to jednostavno nisu motocikli koji bi imali zahtjeve tipa jednog R-a, super ili sport-tourera ili velikog putnog maksi-endura tipa GS-a... |
||
g.sirola | 2009.10.31 16:44
|
||
Pa evo me nakon vise od mjesec dana, pa cu ovaj put pokusat bit malo jasniji. Vjetrobran je ORIGINAL sto ga je Kavasaki napravio samo za VN900 classic. Stoga nemogu vjerovat kako je moguce da proizvodjac lansira u prodaju takav proizvod, a da ga prije ne testira, ili ako ga je netko testirao, taj nije imao preko 1.5m, ili je bio mrtav pijan. U medjuvremenu koliko se nisam javljao, sreo sam jos nekoliko bikera koji imaju iste probleme. Neki su odustali i skinuli vjetrobran, a jedan ga je izzivciran nakon mnogih pokusaja reguliranja i skracivanja (rezanja), na kraju zdrobio cekicem. Malo cudna reakcija, ali mogu ga razumjeti. |
||
Dane | 2009.10.18 18:49
|
||
|
||
Sledgehammer | 2009.10.02 16:16
|
||
Jedino ne znam zakaj moderacija nije izbrisala pokretanje iste teme na dva mjesta na forumu, i zakaj se onda još odgovara i u Motoreviji na isto pitanje... |
||
Dane | 2009.09.28 07:23
|
||
Zapravo, kad bolje razmislim problem se može razriješiti i na taj način. Prihvaćanjem nedaće he he, pa nije jedina. Gdje je tvrdo sjedalo, hlaće u pasu malo uže nakon dva piva, čizme od loše kože u kojima smrde noge he he, pa meni je to sve super...da ne govorim o osi koja mi proleti kroz rukav i izgrize leđa tooooo o o o |
||
Sledgehammer | 2009.09.25 12:23
|
||
Složio bih se sa Kornijem, iako sam ja žestoki protivnik vjetra na motoru, barem što se tiče moje fine riti. Vjetar na motociklu ne smatram nikakvim lijepim, ugodnim ili korisnim doživljajem, već samo kao štetni i neizbježni problem, pa ga se pokušavam riješiti na sve mile i nemile načine. |
||
KorniKornjaca | 2009.09.24 22:26
|
||
bez uvrede, al ja, kad bi vec kupil vn900, ne bi me hebalo to kaj me vjetar ubija....to je car kod tih motora, a ti dodaci tipa vjetrobran ga samo nagrđuju.... |
||
Dane | 2009.09.13 20:51
|
||
Daj slikaj poziciju vjetrobrana i još bolje neka te neko slika s boka dok sjediš na motoru s rukama na upravljaču kako bi doktor aerodinamike procijenio dal moraš mijenjati vjetrobran ili ćeš proći s korekcijom pozicije i hladnim pivom za savjet |
||
g.sirola | 2009.09.11 09:01
|
||
Novougradjeni originalni vjetrobran na VN900 se pokazao kao neupotrebljiv. Vec pri brzini od 80km/h pocinje sa turbulencijom zraka (udarima vjetra), a na 100km/h i vise se nemoze ni vozit, kao da me neki cekic lupa po kacigi Dali netko ima iskustva sa tim, i dali se jos nekome to desava, koji je lijek osim bacit vjetrobran u smece (nije ni jeftin) |