Motorevija
PRETRAGA
2011-02-28 14:07:00 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Max Biaggi i Aprilia Alitalia tim započeli su ovogodišnje prvenstvo kao ključni igrači koji brane svoj dvostruki naslov prvaka (vozača i konstruktora) osvojen u 2010. godini.



Na australskoj stazi na Phillip Islandu, Max Biaggi je na Apriliji RSV4 osvojio drugo mjesto u prvoj i drugoj utrci, u oba navrata iza Carlosa Chece koji je s dvije odlične utrke potvrdio svoju dobru formu demonstriranu tijekom cijelog vikenda.
Tijekom prve utrke Max je držao ostale suparnike na sigurnoj razdaljini, dok je u drugoj utrci loš start prisilio peterostrukog prvaka da prati ostale. Sedmi nakon nekoliko krivina, Biaggi se počeo probijati prema vodećim pozicijama. Najatraktivnije je bilo pretjecanje Haslama s vanjske strane tijekom borbe za treće mjesto u šestom krugu. U devetom krugu, Biaggi je zauzeo drugo mjesto ispred Marca Melandrija ali se do kraja utrke trebao boriti s njegovim neprestanim pokušajima za povratak na tu poziciju. Bila je to žestoka borba u kojoj su pozicije često mijenjane, ali za razliku od svog suparnika Biaggi je uvijek bio spreman odgovoriti na pogreške svog suparnika te je time postigao prednost i zasluženo osvojio visoko drugo mjesto. U obje utrke Biaggi se dokazao ostvarujući najbrži krug.



„Današnji rezultati su zaista izvrsni“, komentirao je Max Biaggi, „pogotovo ako se podsjetimo na naše prethodne dvije godine na ovoj stazi. Nije tajna da nam je ova staza uvijek stvarala poteškoće ali ovog puta smo naporno radili kako bismo se pripremili što je bolje moguće, a mogu reći da smo u tome zaista uspjeli uzimajući u obzir osvojene najbrže krugove u obje utrke. Moram zahvaliti svom timu koji je brzo analizirao moje dojmove s testiranja. Dvocilindrični agregat i dalje ima određenu prednost na ovoj stazi ali time ne želim umanjiti važnost izvrsnog nastupa Carlosa Chece. Za prvu utrku sezone mislim da smo na dobrom putu. Sada moramo nastaviti raditi kao i do sada.“



Leon Camier, onesposobljen gripom tijekom cijelog australskog vikenda plasirao se na startnu poziciju u petom redu i tijekom utrke pokušao smanjiti zaostatak. U prvoj utrci osvojio je 13 mjesto, daleko od najboljeg rezultata, a u drugoj utrci ostvario je uzbudljiv nastup s kojim je osvojio šesto mjesto.
„Uistinu sam iznenađen današnjim rezultatima“, priznaje Camier, „pogotovo rezultatom druge utrke, s obzirom na poteškoće koje sam imao ovog vikenda. Prije druge utrke promijenili smo stražnju gumu i pokušao sam voziti smireno, pokušavajući pronaći svoju poziciju i izbjegavati pogreške. Krug za krugom, osjećaj je bio sve bolji i napredovao sam do šestog mjesta. Blago rečeno, bio sam iscrpljen, ali s obzirom na situaciju poprilično sam zadovoljan rezultatima. Bez ove bolesti stvari bi se mogle drugačije odvijati, ali to je sada nevažno; sada moram spustiti glavu i prihvatiti se posla. Pred nama je još duga sezona.“





2011-04-30 02:33:16

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R