CF Moto radi na modelu 1000 RR. Vijest zasad nije službeno potvrđena, no prijava patenta, zajedno s detaljno opisanim V4 motorom, potvrđuje nagađanja
U mnogim azijskim zemljama motocikli s četverocilindričnim motorima postaju sve popularniji i smatraju se statusnim simbolima. To se odnosi čak i na niže klase, obujma 250 do 400 ccm, gdje neki proizvođači ponovno razmatraju mogućnost uvođenja pogonskih agregata s četiri cilindra. Aktualni primjeri: Kawasaki Ninja 250 i 400, ali i Kove 400 RR iz Kine. Kad već spominjemo 'kineze', recimo i to da prestižan superbike nekog kineskog proizvođača ne postoji. Barem ne za sada, no to bi se po najnovijim informacijama uskoro moglo promijeniti.
U međuvremenu su pojavili neki koliko-toliko samostalni redni četverocilindraši kineskih proizvođača, poput Qianjiang/Benellija ili Jiajue. Još jedan kineski proizvođač - Benda - čak se odvažio na unikatnu V4-konstrukciju. U Bendi su u planu V4 motori obujma od 500 do 1198 ccm, snage 57 do 154 KS.
Da, ono što još uvijek nedostaje je kineski superbike od 1000 ccm s preko 200 KS?! No, postalo je očito da ga razvija CF Moto, i to s V4 motorom. CF Moto (izvorno Zhejiang Chunfeng Power Co. Ltd.) do sada je nudio samo motocikle s jednocilindričnim i dvocilindričnim motorima. Vrh ponude je trenutno model 800 MT obujma 799 ccm i snage 91 KS, kojeg pogoni paralelni twin kooperacijskog partnera KTM-a. No, prijava patenta CF Mota podnesena u lipnju 2022. opisuje novi sportski model i – što je još važnije – novi V4 motor.
Očito je riječ o moderno konstruiranom V4-agregatu s kratkim hodom, što znači da je prvenstveno orijentiran na vrhunske performanse. Razvod ventila s kratkim klackalicama također podupire visoki režim rada tj. visoke okretaje motora. Učinkovit rashladni sustav s dvije odvojene linije hlađenja smještene između dva reda cilindara također je opisan u nevjerojatnim detaljima. U kontekstu razine performansi, spominje se 150 kW (204 KS) iz 1000 ccm.
Model 1000 RR bi bio prvi motocikl obujma 1000 ccm, prvi superbike, prvi četverocilindrični model te prvi V4 iz kuće CF Moto. I u ovom slučaju bi se mogla koristiti KTM-ova tehnologija ili barem KTM-ov know-how. KTM RC 16 s V4-motorom kao cestovno homologiran model još ne postoji, ali kao što je poznato KTM s V4 motorima uspješno nastupa u MotoGP-u. Od 2017. KTM-ov V4 ima kut od 90 stupnjeva između cilindara, no prije toga autrijanci su koristili prepoznatljivi kut od 75 stupnjeva. Čini se da novi V4-motor iz Kine također ima kut od 75 stupnjeva, što zasigurno nije puka slučajnost.