Za razliku od postojećeg modela snažnog 25 KS, novi bi trebao razvijati 40 KS
Već neko vrijeme špekulira se o dvocilindarskoj verziji popularnog Himalayana, koji bi trebao posuditi pogonsku jedinicu obujma 650 ccm i snage 48 KS od cestovnih modela Interceptor i Continental GT. No, čini se da ta ideja još nije blizu ostvarenja, izglednije je da ćemo u 2023. vidjeti Himalayan 450, koji će koristiti postojeći jednocilindarski motor 'proboran' sa 411 na 450 ccm.
Glavna kritika koju smo istaknuli
testirajući aktualni Himalayan je mršavih 25 KS, a to bi verzija od 450 ccm trebala ispraviti jer će nuditi gotovo dvostruko više, točnije 40 KS. Ta injekcija snage učinit će ga sposobnijim i konkretnijim enduro motociklom, uz umjereno povećanje cijene. No, i dalje se potajno nadamo dvocilindarskoj verziji od 650 ccm, što bi za Royal Enfield mogao biti pravi zgoditak, posebno na europskom tržištu.