Motorevija
PRETRAGA
2010-09-27 13:31:08 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

MAX BIAGGI JE S APRILIJOM OSVOJIO SVJETSKO SUPERBIKE PRVENSTVO 2010.. OVO JE PETO OSVOJENO SVJETSKO PRVENSTVO TOG TALIJANSKOG VOZAČA. APRILIA JE NADOMAK OSVAJANJA NASLOVA PRVAKA MEĐU KONSTRUKTORIMA.

 

Max Biaggi je nakon teškog i uzbudljivog vikenda, na stazi u Imoli, osvojio naslov svjetskog prvaka.
Zahvaljujući osvojenom petom mjestu u drugoj utrci, Biaggi je povećao prednost pred Leonom Haslamom (Suzuki), koji je jedini mogao ugroziti Biaggija, na 63 boda. To je prednost koju je nemoguće nadoknaditi u posljednjem kolu prvenstva na francuskom Magny Coursu. Max Biaggi osvaja svoje peto svjetsko prvenstvo nakon četiri uzastopna naslova svjetskog prvaka od 1994. do 1997. u klasi 250. Ovo je prvi talijanski prvak Svjetskog Superbike prvenstva.


 

U ukupnom poretku konstruktora Aprilia (433 boda) ima prednost od 41 boda pred drugoplasiranim Ducatijem (392 boda). Devet bodova u posljednjem kolu bit će dovoljno da Aprilia osvoji titulu prvaka.

 

U Imoli nije bilo jednostavno: zaostavši na startu prve trke, Biaggi se morao zadovoljiti s 11. mjestom. Druga utrka bila je u potpunosti druga priča. Odustavši od bilo kakve taktike, Biaggi se probio do vodećih vozača i borio se za mjesto na podiju od samog početka. Peto mjesto, na kojem je završio utrku, osiguralo mu je naslov svjetskog prvaka i izazvalo eksploziju radosti na tisuće navijača koji su došli u Imolu podržati ovog slavnog talijanskog vozača.

 

„Ovo je velik dan“ komentirao je iscrpljen ali sretan Biaggi na kraju utrke „dan kojeg sam dugo priželjkivao. U posljednjih nekoliko godina osjećao sam se kao da nisam bio postavljen u prave uvjete, kako bi pokazao svoju vrijednost i postigao rezultate koje znam da zaslužujem. To je jedan od razloga zbog kojih sam u ovom razdoblju svoje karijere odlučio uči u svijet SBK prvenstva i zbog kojih sam se želio okružiti s pravim ljudima za ovu avanturu – jer u utrkivanju nije riječ samo o brzini, gumama i motoru. Potrebno se i zabaviti u svemu tome, a s ovim momcima, s ovom ekipom, osjećam se kao kod kuće. Želim zahvaliti svima: mom timu, Apriliji, Piaggio Grupaciji, predsjedniku grupacije.

 

 

 

Ovo nije bila jednostavna sezona. Mnogi su vozači pobjeđivali na utrkama i da su bili više dosljedni, stvarali bi nam veće poteškoće. Najbolji trenuci bile su dvostruke pobjede u Monzi i Misanu. Poseban je osjećaj pobijediti pred svojim navijačima. Ali prvenstvo još nije gotovo. Preostalo mi je svoju Apriliju RSV4 dovesti do naslova prvaka među konstruktorima. Ponovo ćemo razgovarati za tjedan dana i bilo bi savršeno kad bi završili ovu prekrasnu sezonu s još jednom titulom prvaka.“
Roberto Colaninno, predsjednik i generalni direktor Piaggio Grupacije (u čijem je sastavu i Aprilia) bio je u boxu kako bi doživio trijumf tvorničkog tima i rekao: „Danas smo postigli izvanredan rezultat u drugoj godini Aprilijinog sudjelovanja na Svjetskom Superbike prvenstvu i potvrdili tehničku izvrsnost trkaćeg odjela iz Noalea kao i Piaggio Grupacije u svijetu dvotočkaša. Teško bi bilo bolje zamisliti današnji dan. Pobijedili smo Svjetsko Superbike prvenstvu, na talijanskoj stazi, s talijanskim motociklom, talijanskim vozačem i sponzorom -Alitalia- koji povezuje Italiju s cijelim svijetom. To se dosad nikad nije dogodilo u povijesti Superbike-a i zbog toga smo toliko više ponosni.“





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R